۰
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۹

حجازی: ۴ گل را خودمان به پرسپولیس تقدیم کردیم

مربی تیم مس گفت: نمی‌خواهم توجیه کنم اما ۴گل از ۶ گل پرسپولیس را خودمان به آنها تقدیم کردیم.
حجازی: ۴ گل را خودمان به پرسپولیس تقدیم کردیم
پرویز مظلومی پس از شکست ۶ بر صفر مس برابر پرسپولیس به نشست خبری نیامد و به جای او آتیلا حجازی در کنفرانس حاضر شد و گفت: بازی خوبی از جانب ما نبود. نیمه اول در اختیار ما بود اما گل دقیقه ۳ که روی یک اشتباه فردی به ثمر رسید شیرازه تیم ما را از هم پاشید. واقعا فکر این گل را نمی‌کردیم. هر توپی که روی دروازه ما آورد به گل تبدیل شد.

وی ادامه داد: نمی‌توان تمام این باخت را به گردن داور انداخت، چون واقعا روز خوب ما نبود. هرچند داوری هم اشتباهاتی داشت اما وقتی تیمت با این اختلاف شکست می‌خورد یعنی ضعف فنی داشته است. هرچند باز هم می‌گویم داور مخصوصا روی صحنه گل سوم می‌توانست پنالتی نگیرد ولی در نهایت با این نتیجه شکست خوردیم و من به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان درباره عملکرد شیث رضایی در این بازی و اعتراض خبرنگاران کرمانی به این بازیکن عنوان کرد: اگر شما دقت کنید در تیم ما یکی، دو نفر بد بازی نکردند بلکه کل تیم سنگین بود و شادابی لازم را نداشت. با این حال در نیمه اول و حتی بعد از گلی که خوردیم توپ و میدان دست ما بود اما هر توپی که روی دروازه‌مان آمد به گل تبدیل شد. ما در ۶ بازی گذشته شکستی نداشتیم و به اعتقاد کارشناسان فوتبال خوبی ارائه می‌دادیم اما امروز یک نتیجه غیرمنتظره رقم خورد نتیجه‌ای که خود پرسپولیسی‌ها هم فکر آن را نمی‌کردند. در مجموع فوتبال روی بدش را نشان داد.

حجازی درباره حواشی که پس از گل سوم پرسپولیس به وجود آمد و منجر به اخراج پرویز مظلومی شد، گفت: نمی‌خواستیم بازیکنان را از زمین بیرون بکشیم بلکه وقتی دیدیم تیم از نظر روحی و روانی و عصبی به مشکل خورده خواستیم آنها را جمع و با آنها صحبت کنیم تا حرفی نزنند و اخراج نشوند چون واقعا شرایط خوبی نداشتند.

وی در واکنش به حرکات پرویز مظلومی پس از اخراج که باعث تحریک هواداران پرسپولیس شد، تاکید کرد: من متوجه حرکات مظلومی نشدم چون داشتم با داور صحبت می‌کردم هرچند اگر هر کاری هم کرده باشد بالاخره عصبی بود و تحت فشار، ضمن اینکه فکر نمی‌کنم مظلومی حرف بدی به داور زد و فقط یک اعتراض معمولی کرد.

مربی مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا با این شکست این تیم به بحران کشیده نمی‌شود، اظهار داشت: نمی‌شود اسم این وضعیت را بحران گذاشت، ما ۶ بازی خوب ظاهر شدیم و از لحاظ شکل فوتبال مشکلی نداشتیم. شما دقت کنید ۴ بازی از این ۶ بازی خارج از خانه بوده حالا فقط باید سعی کنیم تیم را به وضعیت خوب روحی برگردانیم تا با حمایت همه شما بتوانیم در بازی حساس هفته آینده با ذوب‌آهن سربلند بیرون بیاییم.

حجازی در واکنش به انتقاد یک خبرنگار به عملکرد فنی فرزاد حسین‌خانی گفت: نه تنها حسین‌خانی بلکه خط دفاع ما امروز مشکل داشت و هر توپی که آمد به گل تبدیل شد. هرچند معتقدم کل سازمان دفاعی ما دچار ایراد بود. با یک باخت روحیه خود را از دست نمی‌دهیم و تلاش می‌کنیم این شکست را جبران کنیم. نمی‌خواهم توجیه کنم اما ۴ گل از ۶ گل پرسپولیس را خودمان به آنها دادیم. البته مهاجمان پرسپولیس هم از موقعیت‌ها کمال استفاده را بردند. اشتباهات فردی در بازی امروز وحشتناک بود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا مس کرمان در لیگ می‌ماند، گفت: ۱۲ هفته به پایان لیگ مانده و چرا نباید امیدوار باشیم؟ خوشبختانه اختلافات امتیازات در پایین جدول کم است و می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم.

مربی مس کرمان در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در این خصوص که چرا شیث رضایی به جای مجتبی ترشیز در ترکیب تیم مس قرار گرفته بود، تصریح کرد: ترشیز بازیکنی است که در اکثر مسابقات ما حضور داشته اما چند هفته پیش دچار مصدومیت شد و به خاطر همین نتوانستیم از ابتدا از او استفاده کنیم، ضمن اینکه شیث رضایی بازیکن سابق پرسپولیس بود و می‌خواستیم حتما امروز در زمین باشد. شیث به جز اشتباه دقیقه ۳ فکر نمی‌کنم اشتباه دیگری انجام داده باشد. روی صحنه گل دوم هم توپ چند بار رفت و برگشت داشت و خیلی آرام وارد دروازه ما شد. باز هم باید بگویم امروز روز ما نبود و شاید اگر پرسپولیس ۵ توپ دیگر روی دروازه ما می‌آورد به گل تبدیل می‌شد.
کد مطلب: 36181
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *