۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵

استقلال با گل بازیکن خبرساز فجر را برد/ یک گل برای یک پله صعود

دیدار پایانی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برتری استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز به پایان رسید.
استقلال با گل بازیکن خبرساز فجر را برد/ یک گل برای یک پله صعود
تیم‌های استقلال و فجر سپاسی از ساعت ۱۶:۲۰ دیروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت استقلال با گل دقیقه ۸۱ هاشم بیک‌زاده با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و نشان داد از همان ابتدای کار به‌دنبال باز کردن دروازه حریف است اما دفاع متراکم فجر چنین اجازه‌ای را به شاگردان قلعه‌نویی نداد و چند موقعیت به دست آمده هم با بی‌دقتی بازیکنان میزبان به هدر رفت.

تیم محمود یاوری ۱۵ دقیقه ابتدایی را با اندیشه‌های صرفاً دفاعی بازی کرد و به‌دنبال دفع فشار استقلال و در اختیار گرفتن نبض مسابقه بود. فجری‌ها اگرچه در ادامه هر از چندگاه روی ضدحملات صاحب موقعیت شدند اما به‌دلیل کم‌تعداد بودن در فاز حمله، نتیجه‌ای نگرفتند.

با شروع نیمه دوم استقلال همچنان رو به جلو بازی کرد و با تکیه بر نفوذهای خسرو حیدری قصد داشت راهی به دروازه فجرسپاسی پیدا کند که اتخاذ این تاکتیک فرصت‌های متعددی را برای تیم میهمان در ضدحمله فراهم کرد و حتی در چند مورد مهاجمان تیم شیرازی روی دروازه استقلال خطرساز ظاهر شدند.

استقلال در دقیقه ۶۳ صاحب یک موقعیت گلزنی مناسب شد که بی‌دقتی پژمان منتظری پیش‌تاخته، فرصت رسیدن به گل را از آبی‌پوشان گرفت.

در دقیقه ۷۲ سرمربی استقلال آرش برهانی را به‌جای محمدمهدی نظری وارد زمین کرد تا شاید گره گلزنی تیمش گشوده شود. تنها ۵ دقیقه بعد از این تعویض یعنی در دقیقه ۷۷ فجر سپاسی روی اشتباه مدافعان استقلال صاحب موقعیت مناسبی شد که در نهایت گلی به ثمر نرسید.

در دقیقه ۸۱ و روی یک توپ ارسالی، هاشم بیک‌زاده از اشتباه مدافع فجرسپاسی در پر کردن آفساید بهترین استفاده را کرد و گل پیروزی‌بخش استقلال را به ثمر رساند.

استقلال با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۳۲ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد با یک پله صعود در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت.

در این دیدار محمد قاضی و مهرداد اولادی از استقلال به‌همراه حمید جوکار از فجر سپاسی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
کد مطلب: 36202
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *