۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷

گوانگژو با شکست الاهلی حریف بایرن شد

نماینده آسیا با شکست الاهلی مصر حریف شاگردان پپ گواردیولا در مرحله نیمه‌نهایی جام‌ باشگاه‌های جهان شدند.
گوانگژو با شکست الاهلی حریف بایرن شد
در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان شب گذشته (شنبه) ۲ دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های گوانگژو اورگراند و راجا کازابلانکا به دور بعد صعود کرد.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال گوانگژو اورگراند چین، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر الاهلی مصر، قهرمان آفریقا را از پیش‌رو بردارد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های جهان راه یابد.

گل‌های این دیدار را دی‌اولیویرا کاردوسو الکسون (۴۹) و داریو لئوناردو کونکا (۶۷) به ثمر رساندند. به این ترتیب شاگردان مارچلو لیپی در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های جهان حریف بایرن مونیخ، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.

تیم فوتبال راجا کازابلانکا، قهرمان مراکش نیز شب گذشته با نتیجه ۲ بر یک از سد مونتری مکزیک، قهرمان لیگ قهرمانان آمریکای شمالی گذشت. این بازی در طول ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در وقت‌های اضافه این نماینده مراکش بود که به برتری رسید.

برای راجا کازابلانکا در این بازی شمس‌الدین الشطیبی (۲۴) و کوکو گیوهی (۹۴) گلزنی کردند. تنها گل مونتری را هم خوزه ماریا باسانتا (۵۳) به ثمر رساند.

به این ترتیب نماینده مراکش در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام باشگا‌ههای جهان باید به مصاف اتلتیکو مینیرو، قهرمان جام لیبرتادورس برود.
کد مطلب: 36213
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *