۰
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰

واکنش صالحی به اظهارات علیپور: مگر اینجا فروشگاه است که دایی محرومیتش را بخرد؟!

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ضمن واکنش به اظهارنظر دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال گفت که تکلیف محرومیت یا بخشش دایی امشب مشخص می‌شود.
واکنش صالحی به اظهارات علیپور: مگر اینجا فروشگاه است که دایی محرومیتش را بخرد؟!
در مورد آخرین وضعیت پرونده علی دایی پس از جلسه امروزش با سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: اگر مدارک جدید از سوی سرمربی پرسپولیس ارائه شود امکان تبرئه دایی وجود دارد. ما قانون را اجرا و سعی می‌کنیم آرایی صادر کنیم که کاملاً مطابق با قانون باشد.

وی با بیان اینکه نمی‌شود زمانی را برای اعلام رای پرونده علی دایی مشخص کرد، تصریح کرد: طبق ماده ۲۹ قانون کمیته انضباطی بعد از اعلام حکم قانون این اجازه را می دهد که بعد از یک هفته روی آن حکم اعاده دادرسی کرد.

رئیس کمیته استیناف در پاسخ به این سوال که آیا در مورد پرونده محسن قهرمانی هم زمان طولانی صرف می‌شود، گفت: آن پرونده در اختیار کمیته انضباطی است اما اگر به دست ما برسد سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان به آن رسیدگی کنیم.

صالحی در واکنش به اظهارات علیپور مبنی بر اینکه دایی می‌تواند محرومیتش را بخرید، تاکید کرد: مگر احکام خریدنی هستند؟ ما که فروشگاه نداریم،‌ هر زمانی که فروشگاه افتتاح کردیم آن وقت، آن را قفسه بندی می‌کنیم و روی احکام هم اتیکت می‌زنیم و مثلاً می‌گوییم کسر امتیاز این قیمت را دارد یا یک جلسه محرومیت فلان قیمت را دارد!

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد پرونده علی دایی تحت فشار بوده یا خیر، گفت: من هیچ فشاری را احساس نمی‌کنم. اگر قرار بود فشاری به کمیته استیناف بیایید بعد از جریمه ۷ میلیونی دایی بود. خوشبختانه کمیته استیناف مستقل است و تمام آرای خود را قاطعانه صادر می‌کند.

رئیس کمیته استیناف در واکنش به این سوال که چه زمانی تکلیف این پرونده روشن می‌شود و اینکه آیا دایی برای بازی فردای پرسپولیس و سایپا محروم است، عنوان کرد: اعاده دادرسی مانع احرای حکم نیست. جلسه ما در این خصوص ادامه دارد و اگر بعد از مشاهده دلایل دایی به نتیجه برسیم آن را اعلام می‌کنیم. به هر حال امروز مشخص می‌شود که دایی می‌تواند فردا روی نیمکت بنشیند یا خیر. امروز یا دایی تبرئه و یا حکم ۲ جلسه محرومیتش اجرا می‌شود.
کد مطلب: 36335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *