۰
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۰

برتري تيم فوتبال زير22سال ايران مقابل کره‌جنوبي

تيم فوتبال زير 22 سال ايران در نخستين ديدار تدارکاتي خود مقابل کره‌جنوبي به برتري رسيد.
برتري تيم فوتبال زير22سال ايران مقابل کره‌جنوبي
تيم‌هاي زير ۲۲ سال ايران و کره جنوبي از ساعت ۱۷:۳۵  (يکشنبه) در ديداري تدارکاتي و در ورزشگاه المپيک کيش به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با برتري ۳ بر ۲ تيم ايران پايان يافت.

ايران در همان دقايق ابتدايي کره جنوبي را شوکه کرد و يعقوب کريمي و پيام صادقيان در دقايق ۷ و ۱۰ توانستند ۲ گل براي تيم ايران به ثمر برسانند. در ادامه کره توسط لي جون وو در دقيقه ۱۴ يکي از گل‌هاي خورده را جبران کرد. در ادامه حملات تيم کره جنوبي با ضدحملات تيم ايران خنثي شد تا نيمه نخست با برتري ۲ بر يک ايران خاتمه يابد.

در نيمه دوم بازي از سرعت بالايي برخوردار بود و هر ۲ تيم چندين موقعيت گل را به دست آوردند اما اين تيم کره جنوبي بود که توانست از فرصت به دست آمده بهتر استفاده کند و لي جون وو دقيقه ۷۶ دومين گل خود و گل تساوي کره جنوبي را وارد دروازه ايران کند.

بعد از اين گل تيم ايران فشار حملات خود را بيشتر کرد و توسط کاوه رضايي که در نيمه دوم به زمين آمده بود، همچنين پيام صادقيان چند موقعيت مناسب گلزني را از دست داد.

در دقيقه ۹۰ بازي و در حالي که به نظر مي رسيد بازي با تساوي به پايان خواهد رسيد، کاوه رضايي با حرکتي انفرادي و عبور از ميان مدافعان کره‌اي گل سوم تيم ايران را به ثمر رساند تا اين ديدار با برتري ۳ بر ۲ ايران خاتمه يابد.

دومين ديدار تدارکاتي تيم زير ۲۲ سال ايران و کره جنوبي در حالي ساعت ۱۷:۳۰ جمعه در ورزشگاه المپيک کيش برگزار مي‌شود که به دليل بازگشت بازيکنان ليگ برتري براي همراهي تيم هاي خود، ايران با ترکيب دوم خود به ميدان خواهد رفت.
کد مطلب: 36515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *