۰
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۲

تشریح جزئیات امداد رسانی هلال احمر در جاده ها

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرضمن تشریح جزئیات امداد رسانی این سازمان در جاده های کشور ، از نجات 540 مسافر در راه مانده متاثر از برف و کولاک توسط امدادگران خبر داد.
تشریح جزئیات امداد رسانی هلال احمر در جاده ها
پیرحسین کولیوند با بیان این مطلب افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نیروهای امداد و نجات در استانهای مختلف خدمات رسانی ویژه ای به مسافران داشته اند به طوریکه به ۵۴۰ مسافر گرفتار در محروهای مواصلاتی در ۸ استان که گرفتار برف و کولاک شده بودند امداد رسانی انحام شده است.

وی گفت: در همین رابطه ۳۲۵ نفر از این تعداد اسکان داده شده اند و ۴ مصدوم نیز که یک زن باردار نیز جزء آنان بوده به مراکز درمانی منتقل شده اند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: نیروهای امداد و نجات در شبانه روز گذشته در استان های آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، لرستان، مازندران و مرکزی عملیات امداد رسانی انجام داده همچنین در استان کهلیلویه و بویراحمد دو محور بسته شده است که نیروهای ما دراین محورها مشغول به کار و باز کردن مسیر هستند.

کولیوند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۷ تخته پتوی امدادی برای محافظت از سرمازدگی و ۱۰۰ بسته غذایی شرایط اضطراری عمومی در میان مسافران زمستانی در راه مانده توزیع شد و امدادگران توانستند با استفاده از تکنیک نجات فنی ۶۳ دستگاه خودروی در برف مانده را به حرکت درآورند.

وی در مورد حادثه تصادف در کیلومتر ۳۳ جاده خرم آباد بروجرد نیز گفت: این حادثه که صبح امروز رخ دادو طی آن اتوبوس اسکانیا واژگون شده بود ۴۵ نفر در اثر این تصادف دچار مشکل شدند که از این تعداد ۳۰ مصدوم توسط نیروهای امداد و نجات به مراکز درمانی منتقل شدند .
کد مطلب: 36571
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *