۰
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۱

علت كناره‌گيري سردار باقرزاده از ریاست بنیاد حفظ آثار

داوود آبادی برای اولین بار نیست که تنها خود را میرات دار خون شهیدان می داند و برای دیگران حکم صادر می کند ، وی پیشتر از این هم از چنین بی تقوایی هایی که دبير ستاد مركزي راهيان نور از آن نام می برد انجام داده است . به هر حال برخی افراد نمی توانند خصلت بد خود را تغییر دهند. باید تحمل کرد.
دبير ستاد مركزي راهيان نور گفت: كناره‌گيري سردار سيدمحمد باقرزاده از رياست بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس به اصرار خودش بود.
در پي انعكاس مطالبي بر روي وبلاگ شخصي حميد داودآبادي مدير سابق سايت «ساجد»،در مورد بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و همچنين علل استعفايش از مديريت سايت مذكور،جواد تاجيك مشاور سردار باقرزاده و دبير ستاد مركزي راهيان نور در اين زمينه توضيحاتي ارائه كرد.
جواد تاجيك در گفت‌‌وگو با ايسنا،اظهار كرد: نحوه انعكاس برخي از اين مطالب آن هم توسط يك رزمنده دفاع‌مقدس كه بنياد هم به او اعتماد كرده و مسئوليت سايت «ساجد» را به وي سپرده بود،نوعي بي‌تقوايي محسوب مي‌شود. كسي كه اين مطالب را در وبلاگ خود منتشر كرده، از سه هفته پيش مسئوليتي در مجموعه بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس نداشته است. علاوه بر اين، نوع تجزيه و تحليل اين مساله از سوي اين فرد و بيان برخي مطالب در مورد بنياد جاي تأسف دارد.

تاجيك يادآور شد:سردار باقرزاده بعد از هشت سال فعاليت و انجام كارهاي بزرگي چون ايجاد پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس،ستاد مركزي راهيان نور‌‌، تحول در معماري دفاع‌مقدس از جمله المان‌ها و يادمان‌هاي شهدا‌،پرداختن جدي به جمع‌آوري اسناد و خاطرات دوران دفاع‌مقدس و كارهاي بسيار ديگر، همچنين براي پرداختن جدي‌تر به بحث مفقودان جنگ و نيز با توجه به تحولات رخ داده در ساختار ستادكل نيروهاي مسلح، از سمت خود كناره‌گيري كرد تا نيروي تازه نفس براي ادامه كارها وارد ميدان شود.

وي ادامه داد: بنابراين سردار باقرزاده نه تنها كنار گذاشته نشده بلكه از سمت خود استعفا داده و بر اين استعفايش پافشاري كرده و اين در حالي است كه سرلشكر فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح از فعاليت‌هاي سردار باقرزاده رضايت كامل دارد.
دبير ستاد مركزي راهيان نور گفت: بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس به عنوان نخستين ارگان به آقاي حميد داودآبادي اعتماد و مسئوليت سايت «ساجد» را به وي سپرده بود اما متأسفانه او با بيان اين مطالب در وبلاگش، حتي عملكرد خودش در سايت ساجد را هم زير سوال برده است.
حميد داودآبادي مدير سابق سايت ساجد و نويسنده وبلاگ «خاطرات جبهه» در بخشي از مطالبش آورده است: باوجود همه تلاش‌های سردار باقرزاده که به حق باید دوران ریاست او بر بنیاد نسبت به روسای قبلی را دورانی طلایی و بی‌نظیر دانست، یکی دو سال گذشته به دلایل متعدد از جمله اینکه وی عملا با بنیاد هیچ کاری نداشت و امور جاری را به معاونینش واگذار کرده بود و همچنین به دليل نفوذ برخی جریانات،عده‌ای از نیروهای ارزشی و بسیجی از بنیاد کناره گیری کردند.
وي همچنين در لابه‌لاي مطالب خود انتقاداتي نسبت به بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس بيان كرده است.
کد مطلب: 3671
مرجع : تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *