۰
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۸
محمد رضا عارف در حاشیه دوازدهمین کنگره حزب مردم سالاری:

برنامه تشکیل حزب در برنامه قطعی ما وجود ندارد

رئیس بنیاد امید ایرانیان درباره تشکیل حزبش که پیش از این اخباری درباره آن منتشر شده بود، گفت: هنوز به جایی نرسیده‌ایم و معتقدیم که باید احزاب موجود در کشور را تقویت کنیم برنامه تشکیل حزب در برنامه قطعی ما وجود ندارد اما در حال بررسی این موضوع هستیم.
برنامه تشکیل حزب در برنامه قطعی ما وجود ندارد
محمد رضا عارف در جمع خبرنگاران در حاشیه دوازدهمین کنگره حزب مردم سالاری که صبح امروز در مجتمع آدینه برگزار شد و در پاسخ به این سئوال که اقدامات دولت را چطور ارزیابی می کنید، گفت: اقدامات دولت از دید من در این مدت خوب بوده است و آن را مثبت ارزیابی می کنم.
وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال تشکیل حزب گفت: در مورد تشکیل حزب، هنوز به جایی نرسیده‌ایم و معتقدیم که باید احزاب موجود در کشور را تقویت کنیم. برنامه تشکیل حزب در برنامه قطعی ما وجود ندارد اما در حال بررسی این موضوع هستیم.

عارف در پایان درپاسخ به این سئوال که آیا برنامه‌ای برای راه‌اندازی یک روزنامه دارید؟ گفت: در حال حاضر تقاضای راه‌اندازی یک روزنامه را مطرح کرده‌ایم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که شایعه شده است شما برای انتخابات مجلس از یزد کاندید می شوید، گفت: خود شما می گویید شایعه است و واقعا هم شایعه است.

عارف همچنین در مورد حمله به دفترش و سرقت سیستم های دفترش و در پاسخ به سئوال که شکایت شما در چه مرحله ای قرار دارد، گفت: این موضوع در حال بررسی است اما هنوز مشخص نشده که کار چه کسانی بوده است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان همچنین در خصوص مذاکرات هسته ای اظهار داشت: به این مذاکرات خوشبین هستم و امیدوارم در این مذاکرات به منافع ملی توجه شود.
کد مطلب: 36978
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *