۰
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۷

فیلمبردار اسکاری به خانه هنرمندان می‌آید

ویتوریو استورارو، فیلمبردار اسکاری آثار سینمایی و همکار مجید مجیدی برای فیلم محمد (ص) برای حشور در کارگاهی یک روزه در جشنواره فیلم فجر به ایران می‌آید.
فیلمبردار اسکاری به خانه هنرمندان می‌آید
ویتوریو استورارو مدیر فیلمبرداری آثار مهم تاریخ سینماست که همکاری با کارگردانهای مطرحی مثل برتولوچی ،کاپولا و ... را در کارنامه دارد. وی در کارگاه‌های جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد و در کارگاه آموزشی هنر فیلمبرداری صحبت خواهد کرد. این کارگاه، امروز یکشنبه سیزدهم بهمن‌ماه ساعت ۱۵ برپا خواهد شد.

فردا صبح موزه سینما میزبان نشست صمیمانه داوران بین الملل و کارگردانان خواهد بود. این نشست ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه، چهاردهم بهمن برگزار می‌شود.

همچنین کارگاه‌‌های «زخمهای مشترک ایران و ژاپن از سلاحهای کشتار جمعی، سینمای صلح» با حضور سینماگران ژاپنی و ایرانی در ساعت ۱۱ صبح و نیز کارگاه آموزشی «تدوین با موضوع نقش تدوینگر از فیلمنامه تا پساتولید» با سخنرانی «سیلویا اینگمارسدوتر» ساعت ۱۵، فردا دوشنبه چهاردهم بهمن برگزار خواهد شد.

نشست با موضوع «فیلمنامه نویس به عنوان یک همکار» با حضور«رئیس چلیک» و «مومن اسمی» تنها نشست روز سه شنبه پانزدهم بهمن در خانه هنرمندان خواهد بود. این نشست ساعت ۱۱ صبح برپا خواهد شد.

نشست باموضوع «شهر در سینما» با سخنرانی «شینجی آئویاما» و «برنیس رینو» و نیز «بریت مدسن»روز چهارشنبه شانزدهم بهمن ساعت ۱۱ صبح در خانه هنرمندان برگزار می‌شود. نشست تخصصی با فیلمنامه‌نویسان با حضور «بروس برس فورد»، «مانی رتنام» ، «گوران پاسکالیاویچ» و همسران این سه نفر در همین روز ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 37045
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *