۰
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۳

افتتاح چند طرح در مرکز هسته ای اراک

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر چند طرح با حضورجمعی از مسئولان در مرکز هسته‌ای اراک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
افتتاح چند طرح در مرکز هسته ای اراک
مهر،طرح‌های اجرا شده در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران همزمان با ولادت فرخنده امام حسن عسکری (ع) و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور اصغر زارعان، رییس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت هسته‌ای کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان خنداب در مرکز هسته‌ای اراک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زارعان در این مراسم ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و آرزوی سعادت و سرافرازی برای مقام معظم رهبری، بر وحدت و همبستگی توام با تلاش و همت مضاعف با هدف رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانش تاکید نموده و این مهم را باعث عزت و اقتدار کشور دانست.

رییس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت هسته‌ای از مجاهدت‌های خاموش متخصصین صنعت هسته‌ای قدردانی نموده و با تکریم یاد و خاطره شهید والامقام دکتر شهریاری اظهار داشت: ایمان، اعتماد به نفس، توکل به خدا و اطاعت از فرامین رهبری از رمزهای بزرگ موفقیت جمهوری اسلامی ایران هستند. زارعان تحقق مطالبات مردم فهیم ایران در سایه عزت و اقتدار نظام را از ضروریات مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ برشمرده و گفت: هیچیک از مراکز سازمان انرژی اتمی ایران تعطیل یا برچیده نخواهد شد و نباید تحت تاثیر جوسازی رسانه‌ای بیگانگان قرار گرفت.

معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی ایران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیگر پروژه‌های جهان سلطه، همچون ایران هراسی و اسلام هراسی افزود: باید دقت کنیم که در زمین دشمن بازی نکنیم و توجه کنیم که خصومت دشمنان با نظام جمهوری اسلامی ایران پایانی ندارد لذا باید هوشمندانه و با تدبیر امید دشمنان را به یأس تبدیل کنیم.

زارعان در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های ذکر شده از پروژه تولید اکسیژن-۱۸ که در مطالعات پزشکی، تحقیقاتی و تشخیص سرطان‌ها کاربرد دارد، بازدید نموده و اظهار داشت: با توجه به پیشرفت این پروژه مهم انشاء‌ا.. تا اواخر سال جاری شاهد راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن توسط جناب آقای دکتر صالحی معاون محترم رییس جمهور و ریاست عالی سازمان انرژی اتمی ایران باشیم.
کد مطلب: 37154
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *