۰
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۲

تقدیر مدیر شبکه سوم و بانک قرض الحسنه رسالت از عوامل «آوای باران»

مراسم تقدیر از بازیگران و عوامل سریال «آوای باران» با حضور هنرمندان، دست‌اندرکاران و جمعی از مدیران و مسئولان صداوسیما و بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد.
تقدیر مدیر شبکه سوم و بانک قرض الحسنه رسالت از عوامل «آوای باران»
روز پنجشنبه (۱۷ بهمن ماه) بازیگران و عوامل سریال «آوای باران» که پخش آن به تازگی از این شبکه به پایان رسیده است، مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ابتدای این مراسم که از ساعت ۱۹ در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، مدیر شبکه سه سیما سریال «آوای باران» را دارای پیام‌هایی انسانی، اخلاقی و دینی دانست و گفت: سریال «آوای باران» در قالب قصه‌ای غیرواقعی، واقعیت‌های زیادی از زندگی فردی و اجتماعی را کنار هم به تصویر کشیده است؛ سریالی که توانست پیام‌های متعدد اخلاقی، خانوادگی و دینی را برای مخاطبان خود بازگو کند که ادای امانت، صداقت در رفتار، وفای به عهد، توجه به مال حلال، پاکدامنی در عین فقر، تربیت درست فرزند و هوشیاری در ازدواج جوانان از جمله پیام‌های این سریال بود که بسیاری از آنها نشأت گرفته از آیات و روایات دینی بود.

زین‌العابدین همچنین به پیام‌های اجتماعی «آوای باران» اشاره کرد و افزود: این سریال پیام‌های اجتماعی متعددی نیز دارد. از جمله این که دنیا دار مکافات است. طمع به مال دنیا چشم و گوش و عقل انسان را زایل می‌کند. جریان سالم اقتصادی به سلامت خانواده و در نهایت جامعه منجر می‌شود. در عین فقر می‌توان عفیف و پاکدامن بود و مال بادآورده را باد می‌برد.

وی در ادامه از نویسندگان به خاطر پرداخت به مضامین اجتماعی تقدیر کرد و به شناخت درست و دقیق حسین سهیلی‌زاده و تلفیق مناسب فرم و محتوا توسط وی اشاره و بیان کرد: بازیگران به نحو باورپذیری از عهده ایفای نقش‌های خود برآمده‌اند.

مراسم تقدیر از عوامل و بازیگران سریال «آوای باران» که اجرای آن را محمدرضا حسینیان بر عهده داشت، با صحبت‌های حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت آغاز شد و همچنین صحبت های بازیگران درخصوص ویژگی‌های نقش‌هایشان ادامه یافت و هر یک با حاضر شدن روی سن از زاویه نگاه خود به معضل تکدی‌گری و سوء استفاده از بچه‌های بی سرپرست و بد سرپرست و سایر مضامین اجتماعی و اخلاقی مطروحه در این سریال پرداختند.

همچنین هریک از بازیگران با نام بردن از یکی از عوامل پشت صحنه از تلاش های وی تقدیر به عمل آوردند.

سردار دکتر منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا ، سردار دکتر مومنی رییس پلیس راهور ناجا ،حبیب کاشانی نماینده مردم تهران در شورای شهر ، دکتر راعی معاون سازمان تامین اجتماعی و حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت از میهمانان ویژه این مراسم بودند.
کد مطلب: 37202
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *