۰
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۳

اولین جشنواره فیلم و تئاتر «هیلاج» برگزار می شود

اولین جشنواره فیلم و تئاتر «هیلاج» اول و دوم اسفند ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
اولین جشنواره فیلم و تئاتر «هیلاج» برگزار می شود
اولین جشنواره فیلم و تئاتر «هیلاج» به مناسب بیستمین سال تاسیس شرکت و مدرسه فیلمسازی و پژوهش های سینمایی «هیلاج» اول و دوم اسفند ماه در فرهنگسرای اندیشه از ساعت ۱۴ برگزار می شود.

در روز اول این جشنواره، ۱۲ نمایش اجرا می شود که از آن جمله می توان به «نمایش قضیه متران پاژ» به کارگردانی داوود ظریف، «مونولوگ معرکه در معرکه» به کارگردانی علی فتحی، «نمایش کی آنجاست؟» به کارگردانی امید دوستی، «شب بخیر مادر نمایش» به کارگردانی آیدین تهرانی، «مونولوگ کلاه گیس» به کارگردانی فرانک جهاندار و «نمایش سوختن مدام بر محور صندوق نسوز» به کارگردانی آیدین تهرانی اشاره کرد.

برنامه دوم این جشنواره فردا از ساعت ۱۴ با نمایش فیلم های کوتاه آغاز شده و مراسم اختتامیه آن ساعت ۱۹ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

«امتحان شفاهی در غسالخانه» به کارگردانی سجاد معارفی، «سینچ» به کارگردانی سعیده کامرانی، «آهن پاره های زنگ زده» به کارگردانی سامان نام نیک، «همه هستیم» به کارگردانی عاطفه راحمانی، «کافه لاته» به کارگردانی آزاده رستادمهر، «نیمه تاریک» به کارگردانی نادر خالدیان و «شانسی» به کارگردانی علیرضا مختاری از جمله فیلم های کوتاهی است که در روز دوم این جشنواه به نمایش در می آید.
کد مطلب: 37441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *