۰
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۵

واکنش مازیار فلاحی به حضور معاون وزیر در کنسرت

خواننده موسیقی پاپ کشورمان به عنوان آخرین شرکت کننده در بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر میزبان طرفداران خود در مرکز همایش های برج میلاد بود.
واکنش مازیار فلاحی به حضور معاون وزیر در کنسرت
مازیار فلاحی چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در کنسرتی که مطابق رسم های معمول تاخیر کنسرت ها با ۴۰ دقیقه تاخیر برگزار شد، قطعاتی از آلبوم های گذشته خود را برای طرفدارانش اجرا کرد.

این خواننده در ابتدای این کنسرت که نسبت به برنامه شب های گذشته از بیشترین تعداد تماشاگر برخوردار بود و بعد از اجرای قطعه « دروغه» که با همخوانی قابل توجه تماشاگران همراه بود خطاب به آنها گفت: خوشحالم که دوباره به برج میلاد برگشتم. اینجا تالاری است که من خاطرات بسیار خوبی با آن دارم. امشب با هم اینجا جمع شدیم تا با عشق بتوانیم کلی خاطره خوب بسازیم البته امشب یک سعادت دیگر هم نصیب ما شده و آن حضور آقای مرادخانی ( معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و پیروز ارجمند (مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است که می تواند باعث خوشبختی و دلگرمی خانواده موسیقی باشد.

فلاحی قبل از اجرای قطعه « لیلا» هم خاطر نشان کرد: قبل از اجرای این قطعه می خواهم تشویق پرانرژی خود را به افتخار تمام لیلاهای این سرزمین که در تمام این سالها با همه سختی ها فرزندان خود را بزرگ کردند و همچنین عزیزانی که ۸ سال جان خود را گذاشتند تا ما امشب اینجا راحت دور هم جمع شویم بزنید.

او بعد اجرای این قطعه از داوود جعفری هنرمند نابینای پیانیست به عنوان اولین مربی موسیقی خود یاد کرد و گفت: همیشه در همه کنسرت هایم گفته ام که داوود جعفری قهرمان زندگی و الگوی من است، او امروز در جایگاهی ایستاده که لیاقتش فراتر از آن است. این هنرمند اولین نابینایی است که از دانشگاه هنر فوق لیسانس پیانو گرفته و چندی پیش هم به عنوان رتبه یک دانشگاه سالزبورگ اتریش معرفی شده است.

« بارون بارونه »، «عکس یادگاری»، «لعنت به من »، « تو رو دوست دارم» و «خداحافظ» قطعات دیگری بودند که فلاحی در این کنسرت به همراه گروه نوازندگان خود اجرا کرد و گفت: به زودی آلبوم مشترک بی کلامی با نام « ماهور » را با همراهی میلاد نودست نوازنده گیتار روانه بازار موسیقی می کنیم که امیدوارم مورد توجه شما قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قطعه های «نمی دونم »، «توسراپا احساسی»، «عاشقونه» و «مجنون لیلی» نیز در ادامه این کنسرت اجرا شدند که قطعه مجنون لیلی با استقبال بیشتری از سوی تماشاگران مواجه شد.

وی قبل از اجرای قطعه «بارون» گفت: حالا اگر اجازه بدهید دوست دارم یک آهنگ هم برای دل خودم بخوانم. آهنگی که به خاطر دخترم باران می خوانم . او را یک ماه است که ندیدم اما دستبندی که خودش برایم درست کرده در دست من است و من با این خاطره او را هر روز می بینم.

فلاحی بعد از اجرای این قطعه آهنگ های « عمق احساس»، «قلب یخی۱»، «قلب یخی ۲»، «مترسک»، «دلم بشکنه» را برای طرفداران خود اجرا کرد که قطعه های قلب یخی ۱ و ۲ با همراهی قابل توجه طرفدارانش همراه بود.

این خواننده موسیقی پاپ با بیان اینکه کنسرتش اولین برنامه ای بود که بلیت آن در روزهای اول بلیت فروشی جشنواره به فروش رسیده است، از دست اندرکاران برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تقدیر کرد .

وی قطعه های « یلدا» و « گل گلدون من » را برای تماشاگران به عنوان قطعه های پایانی کنسرت خود اجرا کرد .
کد مطلب: 37442
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *