۰
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۶

«کلاه قرمزی 93» همچنان درگیر تایید و تکذیب‌ها

در حالی که دیروز در نشست تشریح برنامه‌های نوروزی سیما صراحتا اعلام شد که «کلاه قرمزی» نوروز 93 از شبکه دو پخش می‌شود ولی ایرج طهماسب کارگردان و مجری این برنامه امروز اعلام کرد این خبر صحت ندارد. مدیران شبکه دو فعلا اظهارنظر رسمی‌ای دراین‌باره ندارند.
«کلاه قرمزی 93» همچنان درگیر تایید و تکذیب‌ها
«کلاه قرمزی» مجموعه ای است که این سالها هر نوروز از شبکه دو سیما روی آنتن رفته و مخاطبان زیادی را هم به خود اختصاص داده است. کلاه قرمزی در دهه ۷۰ اولین بار نمایش داده شد و بعد از آن محبوبیت زیادی نه تنها در میان کودکان و نوجوان بلکه در میان جوانان و حتی بزرگترها کسب کرد.

این مجموعه چند سالی هست که نوروز از شبکه دوم سیما روی آنتن می رود و شاید به دلیل همین محبوبیت است که هرسال با حاشیه هایی هم همراه بوده است. حاشیه هایی که گاهی برای شخصیت های این مجموعه پیش می آید و گفته می شود که باید حذف شوند و یا از حضور و تکذیب پخش این مجموعه نوروزی خبر می‌دهد.

امسال هم این حاشیه ها برای حضور این برنامه در نوروز پیش آمد و از چند ماه قبل، درباره پخش یا عدم پخش آن در نوروز سخن گفته می‌شد تا اینکه روز گذشته سه‌شنبه ۶ اسفندماه علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو و مدیر پروژه‌های نوروزی سیما از پخش قطعی «کلاه قرمزی ۹۳» خبر و به شایعات پایان داد.

وی در نشست خبری برنامه‌های نوروز عنوان کرده بود که «کلاه قرمزی» در میان سایر برنامه های نوروزی قرار دارد و در پاسخ به پرسشی درباره حاشیه های این برنامه که گاهی حضورش در نوروز تکذیب و گاهی تایید می شد، اظهار کرد: حتما اظهارات حمید مدرسی تهیه کننده «کلاه قرمزی» را شنیده اید آنها دارند کارشان را انجام می دهند و نمی دانم این خبرها از کجا می رسد، گرچه سال گذشته و سال های پیش نیز این حرف ها بود. حتی در خصوص استفاده از تصویر کلاه قرمزی روی لوازم التحریر نیز جدول زمانی به تهیه‌کنندگان داده شد و آنها توانستند از برندهای سازمانی در حوزه لوازم‌التحریر استفاده کنند که اتفاق خوبی است.

امروز اما بار دیگر با اظهار نظر ایرج طهماسب کارگردان و مجری «کلاه قرمزی» درباره این مجموعه در سال ۹۳ حاشیه‌ها دوباره آغاز شد.

ایرج طهماسب امروز با ارایه یادداشتی که در اختیار رسانه ها قرار داده است به عدم علاقمندی بعضی در تلویزیون به ساخت این مجموعه و اینکه علی رغم دستورات روسای سازمان صداوسیما کار پیش نمی رود و عده ای همکاری نمی کنند، سخن گفته است.

طهماسب در این یادداشت به صراحت اعلام کرده است که تلویزیون امسال کلاه قرمزی ۹۳ ندارد. مجری برنامه «کلاه قرمزی» همچنین بیان کرده که دیگر امکان همکاری با تلویزیون را ندارد و قصد دارد امسال «کلاه قرمزی» را نسخه به نسخه چاپ کرده و به دست مردم برساند.

در پی این گفته ها پیگیری خبرنگار مهر برای واکنش بعدی علی بخشی زاده مدیر شبکه دو بی نتیجه ماند و دفتر وی خواهان جویا شدن این امر از مدیر روابط عمومی شبکه شد.

همچنین علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دوم سیما نیز در پاسخ به خبرنگار مهر درباره تکذیب حضور «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۳ توسط طهماسب بیان کرد هیچ نظری ندارد و از کم و کیف ماجرا و چرایی گلایه های طهماسب و همچنین از مذاکرات بعدی با طهماسب خبری ندارد.
کد مطلب: 37562
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *