۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱

پيروزي فولاد ايران مقابل الفتح عربستان

تيم فوتبال فولاد ايران توانست تيم الفتح عربستان را شکست بدهد.
پيروزي فولاد ايران مقابل الفتح عربستان
تيم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۱۶ و ۳۰ در ورزشگاه غدير اهواز و در حضور بيش از ۳۰ هزار تماشاگر در دومين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف تيم الفتح عربستان رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود فولاد به پايان رسيد.

به نقل از فارس، فولاد بازي را تهاجمي آغاز کرد و در ۴ دقيقه اول مسابقه دو موقعيت گلزني روي دروازه‌ الفتح عربستان ايجاد کرد.

در دقيقه ۹ مهرداد جماعتي از جناح چپ نفوذ کرد و توپ را با يک ارسال دقيق در محوطه جريمه به اسماعيل شريفات رساند که ضربه بي‌دقت اين بازيکن با اختلاف از کنار دروازه الفتح عربستان بيرون رفت.

در دقيقه ۱۰ مهاجم الفتح در يک ضد حمله با سوشا مکاني دروازه‌بان فولاد تک به تک شد که مکاني به خوبي توپ را از مهاجم تيم عربستان گرفت.

در دقيقه ۱۲ دوباره نوبت به حمله فولاد رسيد و اين مرتبه غلامرضا رضايي با دروازه‌بان حريف تک به تک شد که ضربه رضايي با اختلاف کمي از کنار تيرک عمودي فولاد به بيرون رفت.

در دقيقه ۱۶ بازهم شوت شريفات از داخل محوطه جريمه الفتح با اختلاف از کنار تيرک دروازه حريف به بيرون رفت.

از دقيقه ۲۰ بازي متعادل دنبال شد و توپ بيشتر در ميانه ميدان جريان داشت.

در دقيقه ۳۲ محمد حيدر بازيکن عربستاني از سمت چپ وارد محوطه جريمه فولاد شد که مدافعان ضربه اين تيم را مهار کردند.

در اواخر نيمه اول بارش باران در ورزشگاه آغاز شد.

در نيمه دوم هم فولاد بازهم تهاجمي بازي را آغاز کرد. اما در دقيقه ۵۵ بازيکنان الفتح با ايجاد جنگ رواني باعث درگيري بازيکنان دو تيم شدند به طوريکه هر دو کمک داور هم براي جدا کردن بازيکنان به ميدان آمدند و حتي داور ژاپني بازي را چند دقيقه‌اي متوقف کرد.

در دقيقه ۶۷ ضربه سروش رفيعي با برخورد به دست مدافع الفتح گل نشدو توپ به بيرون رفت که داور به درستي نقطه پنالتي را نشان داد اما بازيکنان عربستاني به شدت به تصميم داور معترض شدند در حاليکه تصاوير تلويزيوني هم درستي پنالتي فولاد را تاييد مي‌کرد.

در دقيقه ۶۸ بختيار رحماني پنالتي را در جهت عکس حرکت دروازه‌بان به درون دروازه الفتح فرستاد و گل فولاد را به ثمر رساند.

در دقيقه ۷۷ ارسال غلامرضا رضايي به ساسان انصاري در محوطه جريمه الفتح رسيد که ضربه اين بازيکن با اختلاف کمي به بيرون رفت.

در دقيقه ۸۷ ضربه سر بازيکن عربستاني از داخل محوطه جريمه فولاد با اختلاف کمي از کنار تير دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه ۸۹ تيم الفتح پشت محوطه جريمه فولاد صاحب يک ضربه کاشته شد که ضربه بازيکن الفتح به ديواره دفاعي فولاد برخورد کرد.

در دقيقه ۹۴ شوت بازيکن الفتح را سوشا مکاني مهار کرد و چند لحظه بعد بازهم بازيکنان الفتح در محوطه جريمه صاحب توپ شدند که ضربه مهاجم عربستاني به بيرون رفت.

فولاد در اين مسابقه چند بازيکن اصلي خود از جمله آرش افشين را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت.

ساتو ريوجي داور ژاپني مسابقه به عبدالله علي، جمال عمار و حسين المقوي از الفتح و غلامرضا رضايي از فولاد کارت زرد نشان داد.

در ديگر ديدار اين گروه تيم بنيادکار ازبکستان در خانه به مصاف تيم الجيش قطر رفت که تيم قطري توانست در ازبکستان دو بر يک حريفش را شکست بدهد و با ۴ امتياز صدرنشين گروه B شود و فولاد خوزستان هم با ۴ امتياز در رده دوم ايستاد.

ترکيب تيم فولاد خوزستان:

سوشا مکاني، لئوناردو پادواني، ايوب کلانتري، عبدالله کرمي، سروش رفيعي( از دقيقه ۸۷ لئندرو چاووز)، مهرداد جماعتي، اميد خالقي، بختيار رحماني، شهاب کرمي، غلامرضا رضايي و اسماعيل شريفات( از دقيقه ۷۴ ساسان انصاري)

سرمربي: حسين فرکي
کد مطلب: 37818
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *