۰
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۸

برپایی ۲۵۰ ایستگاه نوروزی پلیس در پایتخت

برپایی ۲۵۰ ایستگاه پلیس به صورت چادر در نوروز در سطح پایتخت، رصد و کنترل سارقان آزاد شده، برخورد با ناامنی ها و کنترل ۱۱۰ نقطه پرتردد تهران در هفته آخر اسفند مهمترین برنامه های پلیس پایتخت برای ایام نوروز است.
برپایی ۲۵۰ ایستگاه نوروزی پلیس در پایتخت


سرهنگ محسن خانچرلی اظهار داشت: تمهیدات پلیس پایتخت از یکماه قبل از نوروز در نظر گرفته شده و طرح نوروزی در سه مرحله قبل، حین و بعد از تعطیلات به منظور انتظام بخشی در سطح شهر به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: طرح تشدید کنترل بیش از ۱۱۰ نقطه پرتردد از جمله مراکز خرید و مناطقی از جمله بازار تهران قبل از نوروز و در هفته آخر اسفند اجرا می شود. در این طرح ماموران با هرگونه ناامنی به ویژه سرقت برخورد می کنند و حضورشان در سطح شهر پررنگ است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام اینکه پلیس در ایام نوروز نیز در آماده باش است تاکید کرد: ۲۵۰ ایستگاه ویژه علاوه بر ایستگاههای مستقر در سطح شهر به صورت چادر برپا می شود تا با هر گونه سرقت، کیف قاپی و ناامنی در زمان تعطیلات رسمی برخورد شود. این چادرها ویژه ایام تعطیلات است و پس از آن جمع آوری می شود.

به گفته خانچرلی، در ایام نوروز گشت های خودرویی، موتوری و پیاده برای مقابله با سرقت در سطح شهر فعال هستند تا همشهریان نگرانی از بابت وقوع سرقت نداشته باشند.

وی از رصد سارقان آزاد شده خبر داد و افزود: در ایام نوروز تمامی سارقانی که از زندان آزاد شده اند تحت رصد و کنترل پلیس قرار می گیرند تا بار دیگر مرتکب تخلف نشوند.
کد مطلب: 37867
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *