۰
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۳

انصراف دهندگان از دریافت یارانه رایگان بیمه می شوند

معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت گفت: افرادی که از دریافت یارانه انصراف دهند و فاقد بیمه باشند بطور رایگان از سوی این سازمان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
انصراف دهندگان از دریافت یارانه رایگان بیمه می شوند
بهمن برزگر  در خصوص ثبت نام برای بیمه ایرانیان در دفاتر سازمان بیمه سلامت، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده افراد فاقد بیمه می توانند به دفاتر سازمان بیمه سلامت در سراسر کشور مراجعه و نسبت به بیمه خود اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: همچنین یکی دیگر از راههای ثبت نام برای تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گرفتن این است که به سایت سازمان بیمه سلامت مراجعه کنند که البته در آینده آدرسی با عنوان بیمه سلامت برای این کار راه اندازی می شود.

معاون مطالعات سازمان بیمه سلامت در خصوص نحوه بیمه این افراد نیز گفت: هدف ما این است که افرادی که بیمه نیستند را رایگان تحت پوشش قرار دهیم که اعتبار حق بیمه آن نیز از محل هدفمندی یارانه ها تامین خواهد شد.

برزگر با اشاره به اینکه ۷ تا ۱۰ میلیون نفر فاقد بیمه هستند، گفت: افرادی که فاقد بیمه بوده و از ثبت نام مرحله دوم یارانه ها انصراف داده و فاقد بیمه هستند، به طور رایگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار می گیرند و از خدمات آن بهره مند می شوند.

به گفته وی این اقدام برای این است که مردم برای انصراف از ثبت نام در مرحله دوم یارانه ها تشویق شوند.
کد مطلب: 38125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *