۰
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۹

چرا عارف ریاست دانشگاه تهران را نپذیرفت؟

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: اما بنده با دوستان شرط کردم که اگر ریاست دانشگاه تهران را بپذیرم دیگر در بنیاد امید ایرانیان و فعالیت‌‌های سیاسی و اجتماعی را کنار می‌گذارم که دوستان مخالفت کردند.
چرا عارف ریاست دانشگاه تهران را نپذیرفت؟
رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: وزیر علوم لطف به بنده داشت و گفته بود که اگر ریاست دانشگاه تهران را بپذیرم تمام انتخابات و تشکیل شورا برای انتخاب رئیس را کنار می‌زند.

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در نخستین گردهمایی شاخه جوانان این بنیاد در پاسخ به سوالی درباره علت نپذیرفتن ریاست دانشگاه تهران گفت: برای بنده ریاست دانشگاه از هر چیز دیگری باقداست‌تر است و حتی وزیر علوم لطف به بنده داشت و گفته بود که اگر ریاست دانشگاه تهران را بپذیرم تمام انتخابات و تشکیل شورا برای انتخاب رئیس را کنار می‌زند.

وی افزود: اما بنده با دوستان شرط کردم که اگر ریاست دانشگاه تهران را بپذیرم دیگر در بنیاد امید ایرانیان و فعالیت‌‌های سیاسی و اجتماعی را کنار می‌گذارم که دوستان مخالفت کردند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در خصوص علت همکاری نکردن با دولت یازدهم گفت: ما خواستیم که سرمایه اجتماعی به‌وجود آمده را حفظ کنیم و تجربه سال ۷۶ را تکرار نکنیم که بعد از انتخابات آن سال همه به دولت رفتیم و درگیر کارهای اجرایی شده و از حفظ سرمایه اجتماعی به وجود آمده غافل شدیم حتی بنده با پذیرفتن ریاست دانشگاه‌های مختلفی که به آقای توفیقی پیشنهاد می‌شد، مخالفت کردم.
کد مطلب: 38699
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *