۰
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۴

یک منبع ایرانی 26 تا 29 خرداد ماه را به عنوان زمان مذاکرات با 1+5 تایید کرد

یک دیپلمات آگاه ایرانی اعلام کرد : صحبت های اولیه درباره برگزاری مذاکرات آتی میان ایران و 1+5 در تاریخ 26 تا 29 خرداد ماه در وین صورت گرفته است اما هنوز تاریخ جلسه بعد از این زمان مشخص نشده است .
یک منبع ایرانی 26 تا 29 خرداد ماه را به عنوان زمان مذاکرات با 1+5 تایید کرد
یک مقام آگاه ایرانی درباره تاریخ مذاکرات دور آتی ایران و کشورهای ۱+۵، زمان ۲۶ تا ۲۹ خرداد ماه را به عنوان زمان دور آتی مذاکرات اعلام کرد .

وی در این باره گفت: ایران و ۱+۵ درباره زمان مذکور ( ۱۶ تا ۱۹ ژوئن) ، ۲۶ تا ۲۹ خرداد ماه صحبت های اولیه را انجام داده اند اما تاریخ جلسه بعدی بعد از این زمان هنوز مشخص نشده است .

به گفته این منبع نزدیک به مذاکرات تا قبل از تاریخ مذکور رایزنی برای انجام یک دور دیگر مذاکراتی در همه سطوح در جریان خواهد بود که هنوز زمانی برای این دور قطعی نشده است.

بر اساس این گزارش خبرگزاری ایتارتاس روسیه به نقل از یک منبع دیپلماتیک اعلام کرد که احتمال دارد دور بعدی مذاکرات ایران و ۱+۵ در سطح مدیران کل سیاسی طرف‌های مذاکره‌کننده از ۱۶ تا ۱۹ ژوئن برابر با ۲۶ تا ۲۹ خرداد ماه برگزارشود.

سید عباس عراقچی ، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان پیش از این اعلام کرده بود که مذاکرات قرار است در خرداد ماه ادامه یابد و دو دور مذاکره در خرداد ماه در سطح مدیران سیاسی برگزار خواهد شد که اعضای ۱+۵ در مورد زمان یکی از این مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده اند و به همین دلیل در آینده اعلام می شود.
کد مطلب: 38850
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *