; ?>; ?> نویسنده‌ای جدید «ماموریت غیرممکن 5» را می‌نویسد - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳

نویسنده‌ای جدید «ماموریت غیرممکن 5» را می‌نویسد

ویل استیپلز فیلمنامه پنجمین قسمت فیلم اکشن تام کروز با نام «عملیات غیرممکن» را می‌نویسد.
نویسنده‌ای جدید «ماموریت غیرممکن 5» را می‌نویسد
به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی های پارامونت، اسکای دنس و تام کروز، ویل استیپلز را برای نوشتن فیلمنامه پنجمین قسمت «ماموریت غیرممکن» انتخاب کرده‌اند.

کریستوفر مک کواری مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که در آن تام کروز باری دیگر در نقش اتان هانت به روی پرده های بزرگ بازمی گردد.

کمپانی پارامونت تاریخ اکران این فیلم را برای روز بیست و پنجم ماه دسامبر ۲۰۱۵ تعیین کرده است. قبل از مک کواری، درو پیرس نویسنده فیلمنامه «مرد آهنی ۳» قرار بود مسئولیت نویسندگی فیلمنامه را بر عهده داشته باشد.

تجربه‌های کاری استیپلز در گذشته بیشتر محدود به بازی‌های ویدیویی بوده است. او تا کنون برای بازی‌های شناخته شده ای مانند «نیاز به سرعت: رقبا» و «ندای وظیفه: جنگ مدرن ۳» کار کرده است. استیپلز در حال حاضر به چندین پروژه جدید و گسترده پیوسته است که از آن ها می توان به «خون و ثروت» اشاره کرد که بن افلک بازیگر و کارگردانش است و توسط کمپانی برادران وارنر تهیه می شود. او همچنین فیلمنامه «افسانه» را برای کمپانی فاکس نوشت و مسئولیت نوشتن فیلمنامه «پادشاه سرقت ها» با نقش آفرینی جرمی رنر را بر عهده داشت.

کمپانی‌های تام کروز پروداکشنز، پارامونت و بد روبات متعلق به جی جی آبرامز فیلم «ماموریت غیرممکن ۵» را تهیه می‌کنند. کمپانی اسکای دنس متعلق به دیوید الیسون نیز یکی از تهیه کنندگان است.

ابتدا قرار بود جاش آپلهام فیلمنامه «ماموریت غیرممکن ۵» را بنویسد اما بعد مک کواری جایگزین او شد تا با درو پیرس این فیلمنامه را بنویسد و اعلام کرد حاضر است کارگردانی فیلم را نیز به شرطی که از استقلال عمل کامل برخوردار باشد، انجام دهد.

قسمت قبلی این مجموعه فیلم که «ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح» نام داشت و در ماه دسامبر سال ۲۰۱۱ اکران شده بود، روحی تازه به این مجموعه فیلم دمید و مبلغ قابل توجه ۶۹۴ میلیون دلار نیز فروش کرد. «پروتکل شبح» را براد برد سازنده دو انیمیشن برنده اسکار «راتاتویی» و «شگفت‌انگیزها» کارگردانی کرد.

درباره موضوع این فیلم هنوز اطلاعی در دست نیست و در هر حال خیلی‌ها می خواهند بدانند این فیلم در قسمت جدیدش به سراغ چه موضوع کلاسیکی برای ترکیب با موضوع اصلی می رود و یا در این فیلم به سیاق فیلم های قبلی این مجموعه، تام کروز از کدام ساختمان یا ارتفاعات طبیعی بالا خواهد رفت؟

فیلم اول را برایان دی پالما در سال ۱۹۹۶ و فیلم دوم را جان وو در سال ۲۰۰۰ کارگردانی کرده بودند. فیلم سوم نیز در سال ۲۰۰۶ به کارگردانی جی.جی.آبرامز اکران شد.
کد مطلب: 38749
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *