۰
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۸

35 میلیارد تومان درآمدزایی خواهیم کرد/ قلعه‌نویی قطعا می‌ماند

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد علاوه بر کمک 20 میلیارد تومانی که اسپانسر به باشگاه خواهد داشت، وی نیز 15 میلیارد تومان بر این مبلغ اضافه می کند تا استقلال لیگ چهاردهم را با 35 میلیارد تومان پشت سربگذارد.
35 میلیارد تومان درآمدزایی خواهیم کرد/ قلعه‌نویی قطعا می‌ماند
بهرام افشارزاده پس از امضا قرارداد با اسپانسر جدید باشگاه استقلال ضمن بیان این مطلب در مورد نشستی که امروز با امیر قلعه نویی داشت گفت: صحبت های خوبی را با ایشان مطرح کردیم و در مورد بازیکنان فصل آینده و بودجه باشگاه باهم صحبت کردیم. آقای قلعه نویی قطعا سرمربی استقلال خواهد ماند و جذب بازیکنان نیز برعهده ایشان خواهد بود.

وی از بازکردن حساب جدید برای باشگاه استقلال خبر داد و افزود: با توجه به اینکه حساب باشگاه استقلال مسدود است و ما از سوی اسپانسر سه میلیارد تومان دریافت کرده ایم قصد داریم یک حساب جدید را بازکنیم تا در این زمینه هم مشکلی وجود نداشته باشم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تکذیب اظهارات دو عضو پیشین این باشگاه که قرار است با آبی پوشان همکاری کنند در مورد وضعیت امیری و نظری جویباری گفت: من به هیچکس قول همکاری نداده ام. از صبح تا غروب ۳۰ نفر به دفتر من می آیند و می روند قرار نیست که من به همه آنها قول همکاری بدهم. فعلا به هیچکس قول همکاری نداده ام و در آینده تصمیم گیری خواهم کرد.

وی در مورد درآمدزایی باشگاه استقلال نیز گفت: اسپانسر ۲۰ میلیارد تومان به ما می دهد. ضمن اینکه ما از محل سازمان لیگ ۱۰ میلیارد تومان درامدزایی خواهیم داشت و یکی از دوستان بنده هم وعده داده که ۵ میلیارد تومان به باشگاه کمک کند. ما می خواهیم کمپ استقلال را تکمیل کنیم و ساختمان باشگاه را نیز بازسازی کنیم. به همین خاطر به این درآمدزایی نیاز داریم.

افشارزاده با تاکید بر اینکه مدیریت باشگاه استقلال سخت است در مورد جذب بازیکنان جدید و عقب افتادن از پرسپولیس نیز گفت: شما از کجا می دانید که ما تا حالا بازیکن جدیدی جذب نکرده ایم. آقای قلعه نویی این کار را دنبال می کنند و نگرانی از این بابت وجود ندارد. شاید تا حالا هم ما با بازیکنانی به توافق رسیده ایم که شما از آن خبر ندارید!
کد مطلب: 38908
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *