۰
دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۸

هدف استکبار تجزیه منطقه است

دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به درست بودن مواضع و دیدگاههای مقاومت درباره حوادث سوریه به تبیین اهداف این توطئه شامل تجزیه و کمک به رژیم صهیونیستی پرداخت و از افول و شکست تلاشها علیه محور مقاومت پرده برداشت.
هدف استکبار تجزیه منطقه است
به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله تاکید کرد: وظیفه ما توسعه سلاح بازدارنده است و ما با توجه به برحق بودن و درست بودن این معادله در این راستا عمل می کنیم. به اعتقاد ما باید به پرونده های معلق با دشمن صهیونیست مربوط به مزارع شبعا، تپه های کفر شوبا، روستای الغجر اشغالی و دیگر پرونده های مربوط به تجاوز و تعدی و همچنین اسرا توجه شود.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: تجاوزهای اسرائیلی ها در برهه اخیر در مرزهای بین المللی با فلسطین اشغالی افزایش داشته است و این به علت ناراحتی اسرائیل از آزادی عمل روستاهای جنوب لبنان در سرزمین خود است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی از آمادگی مقاومت در هراس است از همین رو هر حرکتی در مرز را هدف قرار می دهد. من خطاب به ساکنان روستاهای مرزی می گویم که خانه های خود را بسازید. دیگر بحث اسطوره بودن اسرائیل سپری شده است و جبهه مقاومت در هر زمانی که مناسب باشد در مرزها با فلسطین اشغالی فعالیت خود را انجام می دهد.

سیدحسن نصرالله تاکید کرد: در چنین روزی در سال گذشته به حوادث سوریه پرداختم و دیدگاه حزب الله را در قبال حوادث آن تشریح کردم و در آن هنگام گفتم ما به مسئولیت خود عمل می کنیم و در این سال می گوییم که حوادث مطابق دیدگاه ما پیش رفت و صحت آنچه سال گذشته گفتیم ثابت شد.

دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: سوریه قلعه پایداری است و شرف و افتخار عدم امضا و ارتباط با رژیم صهیونیستی را دارا می باشد و همواره حامی مقاومت لبنان و فلسطین بوده است و این سوریه است که ما از دفاع کردیم.

وی افزود: چرا دفاع از سوریه برای ما ممنوع است در حالی که برای دفاع از خرافه ای که در عقول آنها نهاده اند به فلسطین اشغالی می آیند.

حسن نصرالله تاکید کرد: با گذشت زمان مشخص خواهد شد که هدف از تحولات منطقه تجزیه نه فقط بر اساس مذهبی،طایفه ای و نژادی بلکه بر اساس امارت ها و بخش هایی برای هر گروه مسلح است.یعنی منطقه میان تعدادی گروههای مسلح تقسیم خواهد شد و این طرحی است که باید با آن و ادواتش مقابله کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه افزود: بریطانیا و استکبار جهانی رژیم صهیونیستی را در منطقه ما بنا گذاشتند تا آن را تجزیه کنند و مانع از هر فرصت پیشرفت و توسعه ما شوند تا به بوجود آوردنده دشمن خود برای نجات مان پناه ببریم.

وی ادامه داد: امروز غصب فلسطین تکرار می شود اما در کل منطقه و درحال حاضر استکبار با گروه های مسلح و باسلاح پیشرفته به سوریه آمده است و از هیچ کمکی برای نابودی محور مقاومت دریغ نمی کند و این در هیچ مکانی از جهان رخ نداده است.

دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: با توجه به درک خود از حوادث سوریه به آنجا رفتیم و طرح نابودی سوریه به شکل زیادی افول کرد و به شکستهای بزرگ انجامید و عوامل و علت های زیادی در این ماجرا دخیل بود که پایداری ارتش و ملت سوریه از جمله آنها بود.کاملا آشکار است کسانی که به سوریه اعزام شده اند هم اکنون به جای اینکه محور مقاومت را تهدید کنند به خطری برای کسانی که آنها را اعزام کرده اند تبدیل شده اند.

وی افزود: یکی از مهمترین عوامل موفقیت محور مقاومت در سوریه برملا شدن نقش اسرائیل بود به ویژه که در برخی موارد رژیم اسرائیل برای کمک به گروه های مسلح در سوریه به طور مستقیم دخالت می کرد.همچنین یکی دیگر از عوامل موفقیت محور مقاومت در سوریه روشن شدن میزان تهدیدی است که گروه های مسلح برای کل کشورهای منطقه دارند.
کد مطلب: 39026
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *