۰
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸

«پنج ستاره» 300 میلیونی شد

فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» بعد از گذشت 2 روز از اکرانش مورد استقبال مخاطبان سینمای ایران قرار گرفته و در ابتدای اکران فروش قابل توجهی داشته ضمن اینکه فیلم «پنج ستاره» ساخته مهشید افشارزاده نیز در سومین هفته اکران خود توانسته فروشی بالغ بر 300 میلیون تومان داشته باشد.
«پنج ستاره» 300 میلیونی شد
فصل تازه‌ای از اکران آغاز شده است و سینماهای تهران با فیلم‌های تازه‌ای میزبان مخاطبان خود هستند. فیلم‌های اکران نوروزی بعد از ۱۰ هفته اکران جای خود را به فیلم‌های تازه‌تر دادند. با نزدیک شدن به فصل تابستان و تعطیلات مدارس فیلم‌های تازه روی پرده آمدند تا مخاطبان سینمای ایران بتوانند به راحتی فیلم‌های مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنند و راهی سالن‌های سینما شوند.

کمتر از ۲۰ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باقی مانده است که عده‌ای معتقدند بازی‌های فوتبال بر فروش فیلم‌های در حال اکران تاثیر خواهد گذاشت و فیلم‌هایی که در این فصل اکران شدند، ممکن است فروش خوبی نداشته باشند و در گیشه شکست بخورند. از سوی دیگر به دلیل فاصله بین کشور‌ها و اختلاف زمانی، بازی‌های فوتبال در ساعات نیمه شب به وقت ایران پخش خواهد و این اتفاق تاثیر زیادی بر فروش فیلم‌های نخواهد داشت. فقط ممکن است سانس‌های منتهی به نیمه شب با استقبال زیادی مواجه نشوند که همه این‌ها در حد گمانی زنی است و باید منتظر جام جهانی و تاثیرات آن بر سینمای ایران ماند.

فیلم تازه‌ای که به چرخه اکران اضافه شده است، سومین فیلم روح الله حجازی در مقام کارگردان است. «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در بخش خارج از مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم حضور داشت و این فیلم از چهارشنبه اکران خود را در سینماهای تهران به طور رسمی آغاز کرده و فیلم تازه نفس اکران است.

این فیلم بعد از گذشت ۲ روز از اکرانش به فروش ۳۵ میلیون تومانی دست پیدا کرد. «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» که جایگزین فیلم «طبقه حساس» شد، شروع خوبی داشته و این فیلم با ۱۸ سینما در روز اول اکرانش ۱۰ میلیون تومان در سینما آزادی فروخته است.

فیلم «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی بعد از گذشت ۳۵ روز از اکرانش در تهران ۴۲۰ میلیون تومان فروش داشته است، این فیلم در شهرستان‌ها هم ۱۴۰ میلیون تومان فروخت تا فروش آخرین ساخته منوچهر هادی از مرز ۵۶۰ میلیون تومان عبور کند.

حامد بهداد، نیکی کریمی، پارسا پیروز فر و یکتا ناصر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«متروپل» آخرین ساخته مسعود کیمیایی که نزدیک به ۱۵ روز از اکرانش گذشته است، در تهران ۱۷۵ میلیون تومان و در شهرستان فروشی معادل ۷۵ میلیون تومان داشته است. فروش کل تازه‌ترین فیلم کارگردان کهنه کار سینمای ایران تا به امروز ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.

مهناز افشار، شقایق فراهانی، تینا پاکروان، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی و سحر دولت شاهی بازیگران فیلم «متروپل» هستند.

«پنج ستاره» فیلم مهشید افشار‌زاده که اکرانش به سرگروهی سینما آفریقا ادامه دارد ، بعد از گذشت ۲۲ روز از اکرانش تا شب گذشته (پنج شنبه) ۳۰۱ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش داشته است. این فیلم در بخش نگاه نو سی دومین جشنواره فیلم فجر حاضر بود و نخستین ساخته مهشید افشار‌زاده در مقام کارگردان است.

دیبا زاهدی، شهاب حسینی، بهنوش بختیاری، شیرین بینا، سحر قریشی و بهناز جعفری در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم دیگری که این روز‌ها در سینماهای تهران در حال اکران است، «اشباح» آخرین ساخته داریوش مهرجویی است که این فیلم از هفته گذشته اکرانش به طور کامل آغاز شده است.

علیرغم پیگری‌ها دفتر پخش کننده این فیلم برای اعلام آمار فروش پاسخگو نبوده است.
کد مطلب: 39111
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *