۰
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲

برتري آرژانتين، هلند و اروگوئه مقابل حريفان

در شبي که تيم‌هاي ملي انگليس و ايتاليا مقابل رقباي خود تن به تساوي دادند تيم‌هاي آرژانتين، هلند و اروگوئه ديداري تدارکاتي‌شان را با پيروزي پشت سر گذاشتند.
برتري آرژانتين، هلند و اروگوئه مقابل حريفان
در آستانه شروع رقابت‌هاي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل شب گذشته (چهارشنبه) و بامداد امروز (پنجشنبه) ديدارهاي دوستانه‌اي در سرتاسر دنيا برگزار شد. در يکي از اين بازي‌ها تيم ملي فوتبال آرژانتين بامداد امروز در ورزشگاه مونومنتال آنتونيو وسپوکيو ليبرتي شهر بوينس‌آيرس ميزبان ترينيدادوتوباگو بود که موفق شد اين بازي را با برتري ۳ بر صفر پشت سر بگذارد.

 در حالي که ليونل مسي در ديدار مقابل ترينيدادوتوباگو ۹۰ دقيقه کامل در زمين حضور داشت ولي گل‌هاي آلبي‌سلسته را در اين مسابقه رودريگو پالاسيو (۴۵)، خاوير ماسچرانو (۵۱) و ماکسي رودريگس (۶۱) به ثمر رساندند. آرژانتين يکي از حريفان تيم ملي کشورمان در گروه F جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل است. تيم ملي ايران هم پيش از شروع رقابت‌هاي جام جهاني ۲۰۱۴ در ديداري دوستانه در سائوپائولوي برزيل به مصاف ترينيدادوتوباگو خواهد رفت.

تيم ملي انگليس هم شب گذشته در ورزشگاه سان‌لايف فلوريدا مقابل اکوادور با نتيجه تساوي ۲ بر ۲ متوقف شد. شاگردان روي هاجسون در اين بازي توسط وين روني (۲۹) و ريکي لمبرت (۵۱) به گل رسيدند و گل‌هاي اکواردور را اِنر والنسيا (۸) و مايکل آرويو (۷۰) به ثمر رساندند. اين ديدار دو اخراجي هم داشت. آنتونيو والنسيا از اکوادور و رحيم استرلينگ از انگليس هر دو در دقيقه ۷۹ با کارت مستقيم داور زمين بازي را ترک کردند.

شب گذشته همچنين تيم ملي ايتاليا در ورزشگاه ورونا آنتونيو بنتگودي شهر ورنا مقابل ميهمانش، لوگزامبورگ با نتيجه تساوي يک بر يک متوقف شد. براي ايتاليا کلوديو مارکيسيو (۹) و براي لوگزامبورگ ماکسيم چانوت (۸۵) گلزني کردند.

در ساير ديدارهاي برگزار شده هم نتايج به شرح زير رقم خورد:

جبل‌الطارق يک - مالت صفر

الجزاير ۲ - روماني يک

مجارستان يک - آلباني صفر

هلند ۲ - ولز صفر

جامائيکا ۲ - مصر ۲

ايسلند يک - استوني صفر

اروگوئه ۲ - اسلووني صفر

شيلي ۲ - ايرلند شمالي صفر

السالوادور يک - ساحل عاج ۲
کد مطلب: 39181
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *