۰
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰

گزارش خبرگزاری آرژانتین از تیم ایران/ شاگردان کی‌روش به دنبال سورپرایز بزرگ

تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز شنبه هفته آینده در دومین دیدار خود در جام جهانی برزیل به مصاف تیم آرژانتین خواهد رفت که یکی از رسانه‌های آرژانتینی از سورپرایز کردن آلبی سلسته به عنوان یکی از اهداف ایران یاد کرد.
گزارش خبرگزاری آرژانتین از تیم ایران/ شاگردان کی‌روش به دنبال سورپرایز بزرگ
قرار است تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب براي برگزاري بازي با آرژانتين راهي شهر بلوهوريزونته شود. طبق برنامه آخرين تمرين ايران پيش از بازي با آرژانتين در ورزشگاه مينه‌رائو محل برگزاري اين بازي انجام می‌شود.

در همین رابطه یکی از خبرگزاری‌های آرژانتین با انتشار مطلبی از شرایط کلی تیم ملی ایران و بازیکنان خط میانی آن، به تاریخچه حضور ایران در جام‌ جهانی اشاره کرده است. در این گزارش آمده است: "تیم آسیایی (ایران) در جام جهانی فرانسه موفق شد با پیروزی ۲ بر یک برابر آمریکا سه امتیاز کسب کند و همچنین با کسب تساوی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان برابر آنگولا، یک امتیاز گرفت. حالا ایران می‌خواهد در جام جهانی برزیل به یکی از بزرگترین سورپرایزهای آرژانتین و "آلخاندرو سابلا" سرمربی این تیم تبدیل شود".

در بخش دیگری از این گزارش، به سفر تیم ملی ایران بعد از بازی با نیجریه به شهر سائوپائولو و تمرینات تیم قبل از بازی با آرژانتین اشاره شده است. همچنین ناکامی ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی مورد توجه خبرگزاری آرژانتین قرار گرفته است: "این چهارمین حضور تیم ملی ایران در جام جهانی بعد از جام‌های جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان است ولی ایران تاکنون موفق نشده از مرحله گروهی صعود کند".
کد مطلب: 39420
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *