۰
يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۱

لایحه تشدید مجازات استفاده از سلاح سرد قطعا تصویب می شود

معاون حقوقی نیروی انتظامی با بیان اینکه لایحه تشدید مجازات استفاده از سلاح سرد قطعا تصویب می شود، گفت: به دنبال تدوین لوایح حمایتی از نیروی انتظامی هستیم.
لایحه تشدید مجازات استفاده از سلاح سرد قطعا تصویب می شود
سردار محمد زارعی  اظهار داشت: لایحه تشدید مجازات استفاده از سلاح سرد یکی از مطالبات مردم است زیرا بسیاری از جرایم کشور از جمله قتل،زورگیری و سرقت با استفاده از این سلاح رخ می دهد و افراد در نزاع ها از سلاح سرد استفاده کرده و موجب بروز اتفاقات ناگوار می شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر لایحه تشدید مجازات استفاده از سلاح سرد به دلیل ابهاماتی که نمایندگان داشتند برای بررسی بیشتر به کارگروه تخصصی ارجاع داده شد تا بار دیگر با کار کارشناسی و بررسی ابهامات نمایندگان رفع شود. پلیس توضیحاتی را در این باره ارائه کرده است و این لایحه قطعا تصویب می شود.

به گفته معاون حقوقی- پارلمانی نیروی انتظامی این لایحه در صورت تصویب و اجرا می تواند در پیشگیری از وقوع جرایم موثر باشد. همچنین بندهای خوبی در رابطه با استفاده از سلاح های نامتعارف وجود دارد که با تصویب و اجرای آن دیگر امکان فروش و ایتفاده از این سلاحهای سرد امکان پذیر نیست.

زارعی به بیان اینکه به دنبال تدوين لوايح و قوانين حمايتي براي نیروی انتظامی هستیم،گفت: هفته گذشته قانون مقررات استخدامی نیروی انتظامی به مدت ۲ سال دیگر در مجلس تمدید شد.
کد مطلب: 39483
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *