۰
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۹
نایب رییس شورای شهر تهران:

وظیفه سازمان فرهنگی ‏هنری شهرداری تهران حمایت از موسیقی فاخر است

مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران وظیفه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را تولید و حمایت از موسیقی فاخر دانست.
وظیفه سازمان فرهنگی ‏هنری شهرداری تهران حمایت از موسیقی فاخر است
مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره انتقادهای اخیر به رویکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه موسیقی گفت: وظیفه‎ این سازمان تولید و حمایت از موسیقی فاخر است و دیگر فعالیت‌های حوزه موسیقی از جمله آموزش، ارتباطی با وظایف و ماموریت‌های این سازمان ندارد.

وی تصریح کرد: انتظاری که شورای اسلامی شهر تهران از سازمان فرهنگی هنری دارد، همین گونه است و به اعتقاد ما نیز این سازمان باید به حمایت و پشتیبانی از موسیقی فاخر بپردازد.

طلایی با بیان اینکه آموزش موسیقی و مسائل پیرامون آن باید در جای خودش دیده شود و در مقام بود و نبود آن نظری نداریم، اظهار کرد: مساله‎ مهمی که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که سازمان فرهنگی هنری متولی امر آموزش موسیقی نیست و این موضوع در وظایف و ماموریت های سازمان گنجانده نشده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت سازمان فرهنگی هنری ماموریت های این سازمان در حال ساماندهی، بازخوانی و بازتعریف قرار دارد و ممکن است در این بازتعریف، در برخی موارد تغییراتی صورت بگیرد که موجب برداشت‎های متفاوتی از سوی افراد شود. یکی از موضوعاتی که در دوره جدید مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دنبال آن هستیم، قرارگیری این سازمان در جایگاه واقعی خود است تا بتواند باتوجه به اهداف کلان و ماموریت هایی که دارد به درستی و به ترتیب الویت به وظایف خود عمل کند.

طلایی تصریح کرد: در این زمینه باید فعالیت‎های فرهنگی هنری را از بخش فعالیت‎های اجتماعی جدا کنیم و سازمان فرهنگی هنری متولی ماموریت‎ها و وظایف مدیریت شهری در امور فرهنگی هنری شود.

وی در پایان صحبتهایش متذکر شد: بنابراین باید این پیش داوری ها ‎ را کنار بگذاریم و اجازه بدهیم با ساماندهی و باز تعریف ماموریت‌های سازمان فرهنگی هنری که درحال انجام است، این نهاد فرهنگی در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.
کد مطلب: 39635
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *