۰
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۱

برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران مؤید ثبات ایران در جهان است

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران نشان‌دهنده ثبات ایران اسلامی در سطح جهانی است
محمدعلی پورمختار امروز با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهدها در تهران اظهار داشت: حضور نمایندگان ۱۲۰ کشور جهان در تهران نشان از نقش بالا و مؤثر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی دارد.

وی با اشاره به دسیسه‌ها و توطئه‌های مخالفان نظام علیه ایران اسلامی گفت: استکبار جهانی و دنیای غرب به انحای مختلف سعی دارند ایران را به عنوان کشوری منزوی در جهان معرفی کنند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ادامه داد: غرب با استفاده از تبلیغات دروغین خود می‌خواهد این چنین وانمود کند که کشورهای دیگر علاقه‌ای به برقراری ارتباط با ایران ندارند که برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در تهران خط بطلانی بر این ادعا است.

وی برگزاری این اجلاس در تهران را دارای پیامدها و اثرات قابل توجهی برای کشور خواند و اظهار داشت: به مناسبت برگزاری این اجلاس، برقراری ارتباطات جدید سیاسی، فرهنگی، اقتصادی با کشورها و یا تحکیم ارتباطات قبلی را شاهد و ناظر خواهیم بود که همین امر بسیار مهم است.

پورمختار افزود: به طور قطع برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهد نشان‌دهنده ثبات سیاسی و استحکام نظام اسلامی در سطح جهانی دارد و تصویر واقعی از جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ارائه خواهد کرد.

وی از قدرت ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی سخن راند و اظهار داشت: تأثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران بر مناسبات بین‌المللی بر هیچ کسی پوشیده نیست که این امر نشان از قدرت آن دارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها گفت: خبررسانی به موقع، دقیق و به روز از جریان این اجلاس و تحلیل و تبیین اثرگذاری و اهمیت آن باید مورد توجه باشد تا بتوان از این طریق پیام‌های حاصل از آن را به جهانیان انتقال داد.

کد مطلب: 3998
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *