۰
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
کلانی:

تیموریان شایستگی عنوان بهترین بازیکن لیگ را داشت

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: احتمال می‌دهم انتخاب صادقیان به عنوان یکی از سه بازیکن برتر لیگ، به خاطر دلجویی از وی بوده باشد چون در غیر این صورت بازیکنان بهتری نسبت به صادقیان در لیگ وجود داشتند.
تیموریان شایستگی عنوان بهترین بازیکن لیگ را داشت
حسین کلانی  با اشاره به انتخاب آندرانیک تیموریان به عنوان برترین بازیکن لیگ چهاردهم اظهار داشت: تیموریان بازیکن بسیار بزرگی است و شایستگی این عنوان را دارد. آندو فصل گذشته عملکرد خوبی داشت، ضمن اینکه این بازیکن در جام جهانی هم به میدان رفت و با تلاش زیادی هم بازی کرد.

وی در خصوص حضور پیام صادقیان در بین کاندیده ها ی برترین بازیکن لیگ و انتخاب عباس زاده به عنوان پدید لیگ سیزدهم گفت: بنده این مراسم را ندیدم و در کل مسابقات لیگ را هم چندان پی گیری نمی‌کنم اما شاید دلیل حضور صادقیان در این لیست، مشکلاتی است که در آن برهمه ی زمانی فصل پیش اتفاق افتاد و صادقیان بعدها از تیم ملی هم خط خورد. احتمال می‌دهم این انتخاب به نوعی به خاطر دلجویی از صادقیان بوده باشد چون در غیر این صورت بازیکنان بهتری نسبت به صادقیان در لیگ ما وجود دارد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: انتخاب یک بازیکن به عنوان پدیده لیگ کار درستی نیست چون در لیگ ما پدیده های بسیاری وجود دارد و حتی می توانستند ده بازیکن را به عنوان پدیده لیگ انتخاب کنند. بهتر بود صادقیان را هم جزو پدیده های لیگ به حساب بیاورند.

کلانی در مورد انتخاب فرکی به عنوان مربی فنی و مربی اخلاق لیگ سیزدهم اظهار داشت: صد در صد انتخاب درستی است و به غیر از فرکی کسی شایستگی این عناوین را نداشت، البته بقیه ی مربی های لیگ هم خوب بوده اند اما فرکی به لحاظ دانش مربیگری، ارتباط با بازیکنان و اخلاق نمونه است و این موضوع را در تیم های فولاد و نفت و همچنین تیم ملی نشان داده است.

کلانی که مشاور حمید استیلی در راه آهن است در مورد وصعیت این تیم عنوان داشت: راه آهن شرایط خوبی را ایجاد کرده بود اما ۵-۶ روز مانده تا آغاز لیگ اعلام کردند که باید مذاکره برای فروش راه آهن برگزار شود که این کار باعث شد جو روحی و روانی راه آهن به هم بریزد و تیم انسجامش را از دست بدهد. بازیکنان راه آهن قبل از بازی با استقلال سر درگم شده بودند چون نمی دانستند تکلیف چیست و آیا بازی برگزار خواهد شد یا خیر و حتی صحبت هایی از جایگزینی تیم دیگر به جای راه آهن مطرح شد که مجموعه ی این اتفاق موجب شد تیم که ۵ روز مانده به آغاز لیگ انسجامش را به کلی از دست بدهد.

وی در ادامه گفتگو با نامه نیوز افزود: در جلسه ای که با آقای تاج و برخی نمایندگان مجلس و صاحب نظران داشتیم به آقای تاج گفتم که این اتفاقات که برای راه آهن افتاد، قطعا پشت پرده ای دارد که ما از آن بی اطلاع هستیم. در غیر این صورت چه دلیلی دارد که به یک باره مسئله مزایده و قیمت باشگاه مطرح شود و و تمرکز راه آهن را تحت تاثیر قرار دهد. در نهایت امیدوارم این مشکل رفع شود و حتی استیلی که فرد بسیار نجیب است اعلام کرده که حاضر است بدون دریافت دستمزد و فقط برای بازیکنان راه آهن کار کند. به هر حال اگر قضیه بیت المال هم مطرح باشد، این بازیکنان هم سرمایه های کشور هستند و بهتر است به خاطر این جوانان هم که شده مشکلات را با کمی توجه بیشتر حل کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص طولانی شدن بحث تمدید قرارداد با کی روش، گفت: مسئولان فدراسیون باید در این مورد تعجیل کنند و با کی روش قرارداد امضا کنند، چون با شرایط موجود کی‌روش بهترین گزینه برای تیم ملی است و فکر هم می‌کنم عوامل فدراسیون هم دنبال کار کی روش هستند ولی باید کمی عجله کنند تا زمان آماده سازی برای جام ملت های آسیا از دست نرود.
کد مطلب: 40253
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *