۰
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
نماینده اصلاح‌طلب مجلس:

غیبت ناطق نوری و خاتمی زمینه ساز تخریب 8 ساله کشور شد

پیرموذن معتقد است غیبت شخصیت‌هایی مانند ناطق نوری و سید محمد خاتمی در صحنه سیاسی کشور زمینه ساز رشد بداخلاقی‌های سیاسی و فسادهای اقتصادی در کشور می‌شود.
غیبت ناطق نوری و خاتمی زمینه ساز تخریب 8 ساله کشور شد
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و گو با نامه نیوز، با اشاره به برخی تحلیل‌ها مبنی بر بازنشستگی سیاسی ناطق نوری و سیدمحمد خاتمی و زیانی که نبود این شخصیت‌ها به جامعه وارد می‌کند، گفت: عزیزانی همچون آقای ناطق نوری و خاتمی که جز افراد موثر و کار بلد جامعه هستند، اگر مورد استفاده در عرصه سیاسی کشور قرار نگیرند، باعث رشد یاغیان و افراد بی ریشه و مشکل ساز برای نظام می‌شود.

پیرموذن با تاکید بر اینکه در مدت نبود این افراد جامعه دچار مشکالات فراوانی شد افزود: تندروها و افراد نالایق در طی ۸ سال گذشته برای نظام و کشور مشکلات زیادی را پدید آوردند. فساد مالی، هزینه های اضافی، ارتباط نامناسب با دنیا، اختلاس ها و بی اعتمادی ها را کلید زدند و کشور با این سو مدیریت ها هزینه های زیادی را متحمل شد.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که از حضور سیاستمداران مقبول مردم از جناح های مختلف و افراد محبوب جامعه جلوگیری به عمل می‌آورند نگران منافع خودشان هستند گفت: اینگونه اظهارات ریشه در قدرت طلبی و منافع خودشان دارد و نگران افشا شدن فساد هایشان هستند.

نماینده دوره نهم مجلس استفاده کردن از این شخصیت های انقلابی را به نفع جامعه و نظام دانست و گفت: بها دادن و استفاده کردن از این آقایان که به آرمان‌ها و اصول مقدس نظام معتقد هستند باعث افزایش سرمایه اجتماعی و قدرت جانه زنی در عرصه‌های بین المللی می‌شود.

کمال الدین پیر موذن با بیان این که چنین افرادی مطیع امر رهبری هستند خاطر نشان کرد: باتمام مشکلاتی که برای این افراد طی سال‌های گذشته بوجود آوردند اما آنها همچنان مطابق با نظرات و هشدارهای رهبری حرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، حضور موثر مردم در انتخابات مجلس‌دهم را موجب برچیده شدن فساد و تندروی دانست و گفت: برای پیشرفت و دستیابی به اهداف نظام و با حمایت از این شخصیت‌های تاثیر‌گذار در انتخابات مجلس، انتخابی به جا و تاثیرگذار داشته باشیم، تا بساط تند‌روی های تخریبی و ناسازگار با دولت جمع شود.

وی در پایان اضافه کرد: امیداوارم بزرگان پای کار بیایند تا با همدلی و همراهی بیشتر آشتی ملی صورت گیرد و کشور ایران به مدنیت و شانی که داراست برسد.

منبع:نامه نیوز
کد مطلب: 40380
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *