۰
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹

«قندون جهیزیه» یک طنز اجتماعی است/ حضور با دو فیلم در فجر

به گفته مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران، فیلم «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور تا چند روز آینده کلید خواهد خورد.
«قندون جهیزیه» یک طنز اجتماعی است/ حضور با دو فیلم در فجر
مسعود سلامی فیلمبردار سینمای ایران درباره آخرین فعالیت هایش در حوزه سینما گفت: این روزها در پیش‌تولید فیلم تازه علی ملاقلی‌پور با عنوان «قندون جهیزیه» هستم که فیلمبرداری این فیلم به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: علی ملاقلی پور از فیلمسازان اول است که نگاه متفاوتی به سینما دارد و من در این فیلم به عنوان مدیر فیلمبرداری در کنار او خواهم بود.

سلامی درباره مضمون فیلم اول علی ملاقلی پور گفت: فیلمنامه این اثر سینمایی یک طنز اجتماعی است که به مشکلات و معضلات خانواده ها می‌پردازد. کلیت فیلم رگه های طنز دارد اما به هیچ وجه طنز دم‌دستی نیست و یک معضل اجتماعی را عنوان می‌کند.

فیلمبردار فیلم «سیزده ۵۹» ساخته سامان سالور یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده نخستین اکران این فیلم «قندون جهیزیه» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود و تا کنون حضور اکبر عبدی و نگار جواهریان به عنوان بازیگر اصلی قطعی شده است.

تصویربردار فیلم «هیچ» در ادامه عنوان کرد: امسال فیلم «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام را آماده دارم و این فیلم این روزها در مرحله فنی است که بعد از آماده شدن نسخه نهایی، فیلم برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر ارائه خواهد شد.

سلامی در پاسخ به این که آیا می‌خواهد به زودی فیلمی را کارگردانی کند؟ گفت: تصمیم دارم که این کار را انجام دهم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست، فیلمنامه ای را آماده دارم و دلم می‌خواهد کاری را در زمینه فیلمسازی انجام دهم. فکر می‌کنم تا آبان ماه سال جاری اقداماتی را در این زمینه انجام دهم.

وی در پایان حرف هایش گفت: امسال با دو فیلم «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام و فیلم «قندون جهزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت.

کد مطلب: 40561
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *