۰
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۴
نماینده مردم شیروان در مجلس؛

مردم و مسئولان کشور باید درس اتحاد و تعامل را تمرین کنند

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، وحدت و انسجام درونی را کلید حل مشکلات و معضلات داخلی خواند و گفت:در شرایط حساس کنونی که جمهوری اسلامی ایران آماج تهدید‌های دشمنان و ابرقدرت‌ها است، وحدت و انسجام درونی، کلید حل مشکلات و معضلات داخلی است.
وحدت و انسجام مسئولان، کلید حل مشکلات داخلی
کد خبر: ۲۶۷۴۲۲تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۵

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خانه ملت، با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب درباره تعامل و اتحاد میان قوا و مسئولان نظام، تصریح کرد: وحدت و هم‌افزایی مدیران و مسئولان اجرایی، قانون‌گذاری، نظارتی و ... با یکدیگر، راندمان و عملکرد دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، افزود: مسئولان و مدیرانی که تابع ولایت باشند، تامین منافع ملی و نه منافع شخصی را در دستور کار قرار می‌دهند و در سایه بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و نخبگان ملی و محلی، امور کشور را به پیش می‌بردند.

وی حل‌و‌فصل اختلافات درونی قوا و نهاد‌های مسئول در چارچوب گفتمان‌های کارشناسی و منطقی را عامل تسریع پیشبرد اهداف و اصول نظام خواند و گفت: در شرایط حساس کنونی که جمهوری اسلامی ایران آماج تهدید‌های دشمنان و ابرقدرت‌ها است، وحدت و انسجام درونی، کلید حل مشکلات و معضلات داخلی است.

عزیزی گفت: در شرایط که کشور‌های مسلمان منطقه مبارزه با حکومت‌های دیکتاتوری و دست‌نشانده غرب را در دستور کار قرار داده‌اند و به جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مدل جایگزین نگاه می‌کنند، وحدت مسئولان، اقتدار ایران را بیش از پیش به مردم منطقه و جهان نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، تصریح کرد: مردم و مسئولان کشور باید درس اتحاد و تعامل با یکدیگر را تمرین کنند و در سایه منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، به اعتماد مردم پاسخ دهند و مطالبات مردم را به بهترین شکل تامین کنند، در شرایط کنونی و با توجه به هجمه‌های گسترده دشمنان ایران در خارج از مرز‌های ایران، وحدت و انسجام داخلی میان مردم و مسئولان، شرط اساسی خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.
کد مطلب: 4094
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *