۰
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱

وزیر ارتباطات: اختلالات اینترنت موقت است/ مردم تحمل کنند

وی با اشاره به این‌که راه‌اندازی نسل سوم اینترنتی در یک زمان در کل کشور امکان‌پذیر نبود، تصریح کرد: ارائه خدمات 3G ابتدا از مناطق استان‌ها شروع شد و سپس به شهرهای بزرگ و از آنجا به همه شهرهای کشور انتقال داده خواهد شد.
وزیر ارتباطات: اختلالات اینترنت موقت است/ مردم تحمل کنند
وزیر ارتباطات درباره اختلالات به وجود آمده در سیستم اینترنت موبایل دو اپراتور همراه اول و ایرانسل گفت: با توجه به این‌که سیستم ارائه‌ی خدمات اینترنت در حال تغییر است این اختلالات طبیعی و موقت خواهد بود.

 محمود واعظی با اشاره به این‌که به وجود آمدن برخی اختلالات در خدمات اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای آمادگی ارائه‌ی نسل سوم ارتباطی ۳G قابل پیش‌بینی بود، اظهار کرد: در زمانی که پروانه ارائه نسل سوم ارتباطی به این اپراتورها داده شد، به صورت علنی اعلام کردند که با توجه به این‌که در کل کشور یک سیستم بزرگ در حال جایگزینی سیستم قدیمی است مردم باید برخی مشکلات را در این زمینه تحمل کنند.

وی با اشاره به این‌که راه‌اندازی نسل سوم اینترنتی در یک زمان در کل کشور امکان‌پذیر نبود، تصریح کرد: ارائه خدمات ۳G ابتدا از مناطق استان‌ها شروع شد و سپس به شهرهای بزرگ و از آنجا به همه شهرهای کشور انتقال داده خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که در هر شهری که نسل سوم ارتباطی ارائه می‌شود، لازم است سیستم‌های اینترنتی تغییر کند، افزود: تغییر سیستم‌ها باعث به وجود آمدن اختلالاتی می‌شود با این حال مردم باید بدانند که این اختلالات موقت است و برای اصلاح و ارتقاء اینترنت به نسل سوم ضروری است.

واعظی با بیان این‌که به وجود آمدن اختلال در سیستم ارتباطی و اینترنتی اپراتورها برای ارتقاء امری طبیعی است، ادامه داد: در همه جای دنیا اینگونه است زیرا باید فرصت کافی را به اپراتورها بدهیم که سیستم قبل را بردارند و سیستم جدید را جایگزین کنند.
کد مطلب: 40962
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *