۰
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۶
«انصار حزب الله» اعلام کرد:

آغاز عملیات گسترده برای منکوب مفسدین و حذف حامیان آنان

«عبدالحميد محتشم» دبيركل «انصارحزب الله» و مدير مسئول هفته نامه «يالثارات الحسين» اعلام کرد که این گروه عملیات وسیعی برای حذف مفسدان و حامیانشان اغاز کرده است.
آغاز عملیات گسترده برای منکوب مفسدین و حذف حامیان آنان
«عبدالحميد محتشم» دبيركل «انصارحزب الله» و مدير مسئول هفته نامه «يالثارات الحسين» در دیدار با خانواده «خلیلی» شهید امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد که این گروه عملیات وسیعی برای حذف مفسدان و حامیانشان اغاز کرده است.

 وی گفت: شهادت غريبانه برادرمان ، اراده حزب الله را براي آغاز يك حركت منسجم به حركت درآورد و اكنون قصد بر اين است تا با وجود همه حملات شبانه روزي معاندان و منافقان برای مجريان ام الفرائض ، شيوه انجام عمليات به گونه اي باشد كه مفسدان را كه به دليل فضاي تسامح حكومتي تجري يافته اند منكوب و حاميان آنان را از صحنه عمل حذف كند.

عبدالحميد محتشم درحالي گستره عمليات را كشوري خواند كه وعده داد: ميدان عمل در تهران بسيار وسيع وحجم عمليات بالاخواهد بود.

مدير مسئول هفته نامه يالثارات تاكيد كرد كه به اذن خدا نامعادله غلط جاري كه بر اساس آن وزن مفسيدن و حاميان آنان در جامعه به ضرر متدينين تغيير يافته ، را دگرگون خواهيم كرد زيرا اگر ما به مقابله با اين جريان برنخيزيم ، اين جريان مفسد خواهد بود كه در برابر حزب الله خواهد ايستاد.

وبسایت «انصار حزب الله» همچنین، فلسفه ديدار اعضای خود با خانواده شهید «خیلی» را اعلان رسمي آغاز به كار گروههاي سيار امر به معروف و نهي از منكر «انصارحزب الله» اعلام کرده است.

براساس این گزارش، اعضای «انصار حزب الله» در قالب تيم هاي چند ده نفره برادران و خواهران ، در نقاط مختلف شهر فعال شده اند.

پیش از این، وزیر کشور ضمن مخالفت با فعالیت گشت‌های موتوری انصار حزب الله اعلام کرده بود که هر فعالیت اجتماعی در کشور باید مبتنی بر قانون و مجوز قانونی باشد و اگر برخلاف آن کاری صورت بگیرد با ممانعت روبرو می شود.

روح الله جمعه ای مدیر مرکز اطلاع رسانی وزرات کشور نیز در این باره گفته است: هر گونه اقدامی که دارای مجوز نباشد مورد تایید وزارت کشور نیست. توصیه می‌کنیم چنانچه افراد، گروه‌ها یا تشکل‌ها نسبت به هر گونه فعالیت اجتماعی نقد یا اعتراضی دارند از مجاری قانونی اقدام کنند. همه ملتزم و معتقد به رعایت قوانین هستند و استثنایی وجود ندارد. تشکل انصار حزب‌الله هم باید توجه داشته باشند که در کشور قانون حاکم است.
کد مطلب: 41176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *