; ?>; ?> شكایت از انصار حزب الله - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۸

شكایت از انصار حزب الله

به دنبال اعتراض‌هایی که گروه انصار حزب الله نسبت به فیلم من مادر هستم؛ انجام دادند، خبرهای مبنی بر صدور احضاریه برای غلامرضا موسوی، تهیه کننده فیلم، فریدون جیرانی، کارگردان و جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی مطرح شد.
به گزازش ایلنا، غلامرضا موسوی روز گذشته(۱۲ آذر) در گفتگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد که هیچ احضاریه‌ای بدست وی نرسیده است.
سعید رجبی فروتن(سخنگوی سازمان سینمایی) نیز امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: هیچ احضاریه‌ای برای جواد شمقدری و سازمان سینمایی نیامده است و اکران فیلم همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: البته ما قصد شکایت از معترضین را داریم. روند این شكایت نیز در دادسرا در دست پیگیری است. در این مدت نیز فیلم من مادر هستم به اکران خود ادامه می‌دهد.
اما سعید رجبی فروتن همچنین در وب سایت شخصی خود در مطلبی که آن را نظر شخصی خود (نه دیدگاه سازمان سینمایی) اعلام کرده نوشته است: ویژگی استثنایی قانون اساسی و استقلال قوا به همگان اطمینان می‌دهد که در موارد اختلاف برانگیز و پر مناقشه با ورود مدعی العموم و یا تسلیم دادخواست یکی از طرفین دعوا به محکمه قضایی می‌توان قضاوت و داوری را به مرجع ثالثی سپرد تا او پایان بخش مناقشه باشد. جمعیتی که معترض چند فیلم اکران شده و نشده هستند پیش از این شکایتی را تسلیم مرجع قضایی کرده‌اند پس حکمت و منطق حکم می‌کند مادام که رای و قضاوتی در باره فیلم‌ها انشا نشده است، شعارهای تندتری را بر تنور اعتراضاتش نریزند و اجازه دهند در فضایی آرام مداقه و بررسی مرجع قضایی به نقطه پایانی نزدیک شود. توهین به مقامات اجرایی و بیان شعارهایی نظیر حیا کن و‌‌ رها کن برازنده محیط‌های فرهنگی و هنری نیست.
کد مطلب: 15462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *