۱
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۳
ضد حملات کشنده منصوريان/استقلال به تير زد نفت به تور

نفت تهران2 - استقلال تهران0؛ دومين باخت آبي‌ها

صدرنشين ليگ برابر با وجود ارائه بازي تهاجمي مغلوب فرصت طلبي شاگردان منصوريان شد.
نفت تهران2 - استقلال تهران0؛ دومين باخت آبي‌ها
بازی دو تیم استقلال و نفت با دو گل از وحید امیری در ثانیه ۴۰ و مطهری در دقیقه ۸۸ به سود زردپوشان به پایان رسید. این در حالی بود که استقلال بخت های مسلم گل‎زنی را در بازی از دست داد. آنها دو بار هم تیر دروازه نفت را لرزاندند. نکته جالب تعویض خسرو حیدری و جانشینی علیرضا رمضانی در دقیقه ۳۶ بازی بود . هاشم بیک زاده هم در نیمه دوم با مصدومیت از زمین خارج شد.

هفته هشتم لیگ برتر، ورزشگاه تختی تهران
داور: مهدی سیدعلی، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی ،مهدی عالیقدر

نفت تهران: علیرضابیرانوند، مهدی شیری، پادوانی، وحید حمدی نژاد، محمد امین حاج محمدی، سیامک کوروشی، دیوید ویکروم(دباغ از دقیقه ۹۰+۲)، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری(از دقیقه ۸۵ حسین ابراهیمی) و علی قربانی (از دقیقه ۳۹ ارسلان مطهری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

استقلال: محسن فروزان، هرائیر مگویان، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده(از دقیقه ۵۵ علیرضا خرسند‌نیا)، پژمان نوری، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان( از دقیقه ۷۱ مهدی کریمیان)، خسرو حیدری(از دقیقه ۳۷ علیرضا رمضانی)، سجاد شهباز‌زاده، آرش برهانی و محمد قاضی.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

شرح بازی:
هیچ کس فکرش را نمی کرد که نفت با گلی که امیری در ثانیه ۴۰ به ثمر رساند سرنوشت این بازی را رقم بزند اما این گل زودهنگام و البته دفاع صبورانه بازیکنان این تیم دومین شکست را به استقلال تحمیل کرد .
پس از این گل آبی پوشان برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش زیادی کردند اما نتوانستند از فرصت های به دست آمده استفاده کنند. بهترین فرصت گلزنی تیم استقلال در دقیقه ۴۵ به دست آمد، اما ضربه سر هاشم بیک زاده پس از برخورد به تیرک دروازه تیم نفت در اختیار سنگربان این تیم قرار گرفت و آبی پوشان در نیمه نیمه نخست با قبول شکست به رختکن رفتند.
تلاش شاگردان قلعه نویی برای جبران نتیجه در نیمه دوم هم اثربخش نبود تا این که امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۸۸ دومین گل نفت را هم به ثمر رساند و بازی با دو گل به سود علیرضا منصوریان و شاگردانش به پایان رسید. این در حالی بود که آبی ها در ثانیه های پایانی نیز روی یک ضربه کاشته برای دومین بار تیر دروازه نفت را لرزاندند.
تیم نفت تهران با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و تیم استقلال نیز با ۱۸ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند.

شرح گل‌ها:
۱-۰ (نفت) اشتباه صادقی در دفع توپ، امیری را در موقعیت تک به تک با فروزان قرارداد تا او در همان دقیقه اول، گل اول بازی را به ثمر برساند.
۲-۰ (نفت) تعویض خوب منصوریان و آوردن ابراهیمی به میدان و پاس زیبای این بازیکن به مطهری منجر به گل دوم نفتی ها شد.
کد مطلب: 41243
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *