۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۱
دسته گل‌هاي برزيلي

سپاهان 1 - صبا 1؛ باز هم ناکامي در خانه

دو تيم صباي قم و سپاهان در هفته نهم به نتيجه تساوي مقابل يکديگر رضايت دادند.
سپاهان 1 - صبا 1؛ باز هم ناکامي در خانه
حسین فرکی که برای اولین بار بعد از قهرمانی با فولاد روی نیمکت این تیم لیگ برتری نشسته بود افتتاحیه ناموفقی در فولادشهر داشت. سپاهانی ها موفق نشدند ۳ امتیاز بازی مقابل صبا را به حساب خود واریز کنند تا یک توقف خانگی دیگر برای سپاهان شکل بگیرد.

هفته نهم لیگ برتر، ورزشگاه فولادشهر، تماشاچی ۱۰۰۰نفر
داور: شاهین حاج بابایی، کمک ها: حسن یوسفی، ایوب غلامزاده

گل ها: مارکو اورلیو آیوبل (۱۴) صبا و لوسیانو پریرا (۸۲) سپاهان
اخطار: کلانتری، طهماسبی، بیات، بادامکی(صبا)، عبدالله کرمی(سپاهان)

سپاهان: شهاب گردان، عبدالله کرمی، هادی عقیلی، شجاع خلیل زاده، احسان حاج صفی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، حسین پاپی، علی حمودی(۶۵ جواهیر سوکای)، پریرا، محمدرضا خلعتبری
سرمربی: حسین فرکی

صبای قم: مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی(۸۶ آرام عباسی)، ایوب کلانتری، مارکو اورلیو آیوبل(۶۳ آچیله)، جلال الدین علی محمدی، پیروز قربانی، داود بهادری(۶۶ بیات)، محمد برجلو
سرمربی: عبدالصمد مرفاوی

شرح بازی:
سپاهانی‌ها حملات زیادی در این بازی انجام دادند اما بی‌دقتی بازیکنان این تیم و عملکرد خوب دروازه‌بان صبا مانع از گلزنی آن‌ها شد. ضمن اینکه دو بار توپ به تیر دروازه صبا برخورد داشت. سپاهانی ها تلاش زیادی کردند بازی را به تساوی بکشانند اما به خاطر دفاع صبای ها خیلی دیر به گل مساوی رسیدند و نوار تساوی هایشان در خانه با فرکی هم پاره نشد.

شرح گل‌ها:
۱-۰ (صبا) دقیقه ۱۴: فرار مارکو اورلیو آیوبل و پاس زیبای ابوالفضل ابراهیمی این بازیکن برزیلی را در موقعیت گلزنی که شوت او از زیر دستان گردان عبور کرد و وارد دروازه شد.

۱-۱ (سپاهان) دقیقه ۸۲: ارسال وریا غفوری را عبدالله کرمی با ضربه سر به لوسیانو پریرا رساند و این مهاجم نیز با ضربه سر دروازه صبا را باز کرد.
کد مطلب: 41424
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *