۰
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
با عذرخواهي من چيزي عوض مي شود؟

مسلمان: سردار آزمون را نمي‌شناسم

محسن مسلمان ملي پوش ذوب آهن همراه تيم ملي اميد در مسابقات آسيايي شرکت کرد.او در صفحه اينستاگرامش عکسي با ديزاينرش با کتي جديد انداخته بود که سردار آزمون به اين عکس واکنش نشان داد و اعتقاد داشت که مسلمان بايد عذرخواهي مي کرد.
مسلمان: سردار آزمون را نمي‌شناسم
مسلمان در همین خصوص  صحبت کرد و واکنش نشان داد. گفت و گوی او را می خوانید:

ما تمام تلاش مان را در مسابقات آسیایی کردیم اما شرایط خوب نبود و امیدوارم تیم ملی بزرگسالان در جام ملت های آسیا نتایج خوبی بگیرد تا این زخمی که تیم ملی امید زد را جبران شود. به هر حال مشکلاتی داشتیم از جمله اینکه بازیکنان دیر دور هم جمع شدند و زمان کافی برای هماهنگی نداشتیم. البته ما شرمنده مردم هستیم و تمام این دلایل باعث نمی شود که خودمان را توجیه کنیم. تمام این مسائل بهانه است و ما باید بهتر از این کار می کردیم. کمبود امکانات هم وجود داشت اما تمام تیم ها مشکلاتی داشتند.

مسلمان در رابطه با وینگادا هم صحبت کرد: من دیگر بازیکن تیم ملی امید نیستم و نمی توانم در مورد کادر فنی صحبت کنم. اما وینگادا مربی خوب و با شخصیتی بود. البته او هم زمان می خواست تا تیم را جمع و جور کند نتایج بهتری بگیرد.

این بازیکن در واکنش به صحبت‌های سردار آزمون گفت: من اصلا این شخصی که می‌گویید را نمی‌شناسم. من عذرخواهی کردم و حالا اگر ۱۰۰ بار معذرت خواهی کنم مگر چیزی درست می شود. اینستاگرام صفحه شخصی است و به هیچ کس ربطی ندارد که من چه عکسی می گذارم یا چه مطلبی می نویسم.

مسلمان در رابطه با دعوتش به تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد به تیم ملی دعوت نشده و ادامه داد: از من پاسپورت نخواستند و فعلا ۴۰ نفر اعلام کردند. هنوز من را دعوت نکردند چون از بقیه بازیکنان تیم ملی امید پاسپورت گرفتند.
کد مطلب: 41624
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *