۰
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵
مي‌خواهم دانشم را به کريمي منتقل‌کنم

کي‌روش: کريمي بالهاي خوبي براي پرواز دارد

کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي ايران از لحظاتي پيش در نشست خبري علي کريمي را به عنوان دستيار خود معرفي کرد.
کي‌روش: کريمي بالهاي خوبي براي پرواز دارد
مشروح صحبتهای کی‌روش را بخوانید:

اول از همه خوشامد می‌گم به حاضرین. ما می‌خواهیم خبری را به اطلاع شما برسانیم. ما می خواهیم علی کریمی را به عنوان عضو جدید تیم ملی به شما معرفی کنیم. من افتخار داشتم با علی کریمی به عنوان بازیکن کار کنم. او کمک زیادی به ما کرد برای اینکه به جام جهانی صعود کنیم. من بعد از توصیه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتم کریمی در کادر من حضور داشته باشم و می خوام از او تشکر کنم برای حضور زودهنگام در جمع ما در حالی که تازه از فوتبال خداحافظی کرده است. من شخصا از آقایان کفاشیان و نبی برای این دعوت تشکر می‌کنم.

دانشم را به نسل تازه مربیان ایرانی می‌رسانم

انگیزه من از دعوت کریمی ، این است که همه دانشم را به نفرات بعدی منتقل کنم. این میراث چیزی است که باید به نسل تازه مربیگری در ایران برسد.

هدف اولمان جام ملت‌هاست

هدف اول ما جام ملتهای آسیا خواهد بود. ما باید سریعتر حرکت کنیم و عجله کنیم چون رقبای ما مشغول آماده سازی می‌باشند.

مهمترین رقیب ما در مرحله اول امارات متحده عربی است که ۷ بازی دوستانه را تدارک دیده اند؛ همین طور قطری ها که شش بازی را برنامه ریزی کرده‌اند. بحرین هم در شش بازی دوستانه شرکت می‌کند و البته همه این تیم‌ها جام خلیج فارس را هم پیش رو دارند. همانطور که متوجه شدید ایران حتما باید برنامه آماده سازی جام ملتها را به بهترین نحو انجام بدهد.

هواداران کمک کنند

هواداران فوتبال هرچه متحدتر کمک کنند به تیم ملی برای موفقیت در رقابتهای آسیایی. جایی که همه هدف ماست. باز هم از شما و البته از علی کریمی ممنونم و برای او بهترین آرزوها را در مسیر مربیگری خواهم داشت .

کریمی انگیزه و تعهد لازم را دارد

همه بازیکنان بزرگ پتانسیل تبدیل شدن به مربی بزرگ را ندارند اما زمانی که علی را در زمین دیدم ، به نظر من او ویژگی های لازم را دارد . فاکتورهای لازم ، هوش و ذکاوت و احاطه فنی او به فوتبال و البته توانایی رهبری و تعهد اوست . وقتی داشتم این انتخاب را انجام می دادم به این دلیل بود که او جوان است و طراوت لازم را دارد . بنابرچیزی که از علی در ذهنم دارم و با توجه به تعهد کاملی که کریمی در دوران جام جهانی داشت او را انتخاب کردم . علی این توانایی را دارد که بتواند به بازیکنان جوان تیم ما تجربه بین المللی اش را انتقال بدهد . ما قدم به قدم با یک مربی جوان و بازیکنان جوان ما می توانیم ویژگی های جدیدی برای فوتبال ایران به ارمغان بیاوریم . اگر فقط محبوبیت کریمی در ذهن ما بود ، کارهای دیگری می کردیم . علی تشنه یادگیری است . ما شخصی را انتخاب کردیم که اعتقاد و انگیزه شروع کار خواهد داشت . علی کریمی بالهای خوبی برای پرواز دارد .
کد مطلب: 41658
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *