۰
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۴

رويانيان: يک روز جعبه ‎سياه "آب‌هاي آلوده" را باز مي‌کنم

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: مدارک، نوشته‌ها و اسناد زيادي در اين رابطه جمع آوري کرده ام و خيلي نگفته‌ها و پشت پرده و صحنه مي‌دانم.
رويانيان: يک روز جعبه ‎سياه "آب‌هاي آلوده" را باز مي‌کنم
با اينکه مدت‌ها از ماجراي آب‌هاي آلوده در اصفهان و ديدار سپاهان و پرسپوليس مي‌گذرد اما بازخواني اين پرونده هنوز جذابيت‌هاي خاص خود را دارد، مخصوصا اينکه يک طرف ماجرا محمد رويانيان، مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس باشد. کسي که در گفت و گو با "ورزش سه" عنوان مي کند حرف‌ها و رازهاي زيادي در اين رابطه مي‌داند اما فعلا نمي‌خواهد فوتبال ايران را وارد ماجراي جديدي کند.

لطفا وارد نشويد

چند سالي از آن اتفاق مي‌گذرد و بهتر است وارد آن نشويد! در حال حاضر نمي‌توانم چيزي درباره آن اتفاقات بگويم. اما وقتي کسي مثل مهدي مهدوي کيا مي‌گويد استاديوم دور سرش مي‌چرخيده و محمد نوري هم آن را تاييد مي‌کند يک درصد هم به آن شک نکنيد. من بعد از حرف‌هاي مهدوي‌کيا و نوري اطمينان داشتم که اتفاقي افتاده اما اين جعبه سياه نبايد باز شود.

عمري باقي باشد جعبه سياه را باز مي‌کنم

به نتايج خوبي در اين رابطه رسيدم و اگر عمري باقي مانده باشد يک روز آن را باز مي کنم. شايد يک روز نوشتم و آن را بازگو کردم. مدارک و نوشته‌ها و اسناد زيادي در اين رابطه جمع آوري کرده ام و خيلي نگفته‌ها و پشت پرده و صحنه مي‌دانم. من پليس بودم و همه چيز را مي‌دانم.

افشاي اين راز تماميت فوتبال را به خطر مي‌اندازد

خيلي‌ها نمي‌خواستند و نمي‌خواهند اين اتفاق شفاف سازي شود. هر کس مي‌خواهد دنبال کند، برود و خدا به همراهش باشد و ان‌شاالله بتواند مدارکي به دست بياورد. اما عمري اگر از من باقي ماند خودم روزي آن را بازگو مي‌کنم. منافع خيلي‌ها با بازگو شدن اين اتفاق به خطر مي‌افتاد. از منافع پرسپوليس، برخي چهره‌ها و منافع کل فوتبال. تماميت فوتبال ايران شايد با بازگو شدن و روشن شدن اين اتفاق به خطر بيافتد.

اين پرونده هم روزي روشن مي‌شود

شما اگر دقت کنيد فوتبال ايران پر از اتفاق است. يک روز کارت سربازي برجسته شد و اين اتفاقات افتاد. مطمئن باشيد خيلي چيزهاي ديگر هم وجود دارد. من سه، چهار مورد در اين فوتبال فهميدم. از جادوگري، داوري، شرط‌ بندي و... . يک بخش از آن را با چشم ديدم و لمس کردم.

منتقمي به درد پرسپوليس مي‌خورد

با توجه به شرايط حال حاضر پرسپوليس به نظرم انتخاب منتقمي مي‌تواند براي اين تيم مناسب باشد. تنها راه به آرامش رسيدن پرسپوليس در حال حاضر انتخاب بهروز منتقمي است و اميدوارم هواداران پرسپوليس شاد باشند و موفق. اين تنها آرزوي من است.
کد مطلب: 41775
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *