۰
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
سه سال پس از فرار مدیرعامل سابق بانک ملی؛

پليس کانادا بالاخره پذيرفت که خاوري در اين کشور است!

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس کانادا تا مدتی قبل قبول نداشت که خاوری در کانادا است اما امروز این موضوع را پذیرفته است و پرونده در مراجع قضایی کانادا در حال بررسی است.
پليس کانادا بالاخره پذيرفت که خاوري در اين کشور است!
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پرونده خاوری در دست پیگیری است و پلیس کانادا پذیرفته که خاوری در این کشور است.

 سردار سرتیپ حسین اشتری امروز در حاشیه سومین نشست تخصصی پلیس بین الملل ناجا با قضات در جمع خبرنگاران گفت: پلیس اینترپل با هماهنگی قوه قضائیه، پرونده خاوری را با جدیت پیگیری می کند.

وی افزود: پلیس کانادا تا مدتی قبل قبول نداشت که خاوری در کانادا است اما امروز این موضوع را پذیرفته است و پرونده در مراجع قضایی کانادا در حال بررسی است.

وی درباره استرداد مجرمین گفت: هر چه هماهنگی بین قوه قضائیه و پلیس بیشتر باشد حتماً اقدامات آنها برای جلوگیری از فرار مجرمین موثرتر خواهد بود و به راحتی مجرمین اقدام به فرار نخواهند کرد.

جانشین فرمانده ناجا درباره کشته شدن فردی ایرانی در فیلیپین گفت: بعد از اطلاع از این موضوع با هماهنگی قوه قضائیه تیمی از پلیس به فیلیپین اعزام شد تا این موضوع را رسیدگی کند که نتیجه آن اعلام خواهد شد.

بختیاری معاون سیاسی امنیتی قوه قضائیه نیز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این نشست برای شناسایی ظرفیت های پلیس بین المللی ناجا و هماهنگی بیشتر با دستگاه قضایی و کاهش فرایند رسیدگی به پرونده های مهم تشکیل شده است.

منبع:انتخاب
کد مطلب: 41826
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *