۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۵
پيرواني: تو که از کي‌روش انتقاد مي‌کردي چرا دفاع مي‌کني؟

درخشان حيثيت پرسپوليس را زير سوال برد

مربي سابق پرسپوليس در مصاحبه اي تند عليه حميد درخشان و حميدرضا سياسي اظهارنظرهاي جديدي را مطرح کرده است.
درخشان حيثيت پرسپوليس را زير سوال برد
افشین پیروانی که ترجیح داد به جای گزینه مدیرعاملی در کادرفنی پرسپولیس حاضر باشد، به دنبال اظهارات مختلف حمید درخشان مبنی بر ضعف پرسپولیس و ورود مشکلات از حیث فنی در این تیم اینگونه به "ورزش سه" پاسخ گفت.

چیزی از آقایان نخواهیم دید

روند نتایج تیم نشان می‌ دهد که هیچ تغییری در پرسپولیس اتفاق نیفتاده است، تا امروز سکوت کرده بودیم ولی اتفاقاتی افتاد و حرف هایی زده شد که مجبور شدم جواب بدهم. ببینید بعد از باخت تراکتور ما از تیم جدا شدیم اما ما منتظر آن سه بازی خانگی بودیم، بازی برابر نفت‌مسجدسلیمان، استقلال‌خوزستان و راه‌آهن با توجه به وضعیت فنی تیم ما از این سه بازی در بدترین شرایط هم ۹ امتیاز می‌ گرفتیم ما وقتی به تراکتور باختیم شگفتی شکل گرفت یعنی باخت ما شگفتی بود تازه خیلی خوب هم بازی کرده بودیم. حالا این تیم پرسپولیس وقتی باخت متاسفانه حقش بود و اگر مساوی می‌ کرد شگفتی ایجاد شده بود. ما از این آقا فعلا که چیزی ندیده ایم و فکر نمی‌ کنم هم چیزی ببینیم.

شما دوای درد بودی!

ایشان مدام می‌ گویند بضاعت تیم همین است، مدام بهانه می‌ آورند. من یک پرسپولیسی اصیل هستم، نصف عمر بازیم در پرسپولیس کاپیتان تیم بوده ام، با قهرمانی آمدم و با قهرمانی رفتم. بنابراین مثل کسانی نیستم که پرسپولیس را به پیراهن تیم های دیگر بفروشم. اگر از پرسپولیس جدا شدم یک ۵، ۶ ماه بود و رفتم و سریع برگشتم. این ها می‌ خواهند توقعات را از خود پایین بیاورند، این ها منتظر باخت ما بودند اما ما منتظر باخت هیچ کس نیستیم چون باخت این ها، باخت پرسپولیس است. هی می‌گویند کمبود بازیکن، آقا چه کمبود بازیکنی؟ اگر فکر می‌ کنی هیچ کس واقعیت را نمی‌ فهمد لااقل به حافظه خودت رجوع کن و این حافظه را سنگ وجدان بزن.

شما گفتی تیم را قهرمانی می‌ کنی

چه کسی مدام می‌ گفت دوای درد تیم منم، چه کسی می‌ گفت این تیم مشکل فنی دارد و من مشکلش را حل می‌ کنم مگر خودت نگفتی اگر این تیم را بگیرم قهرمان می‌ کنم؟ بله با فرمول دفاع، جلوی همه تیم ها! شما که مدام از دفاع تیم‌ملی انتقاد می‌کردی در شبکه دو غفلتا صدایت باز شد و از کی‌روش آنگونه انتقاد کردی خودت چه کردی؟ رحمان احمدی جلوی پرسپولیس یک بار به زمین نیفتاد، اگر با کت و شلوار هم می‌ آمد درون دروازه هیچ اتفاقی نمی‌ افتاد.

تو پول نداری آقای محترم

ما آدم های کمی نبودیم، می‌ دانستیم چطور تیم ببندیم. اگر بدشانسی ها و اتفاقات غیرمترقبه نبود ما الان پیام صادقیان، رضا نوروزی، حسین ماهینی و مهرداد پولادی را داشتیم تازه دغاغله هم مصدوم شد. ما بلد بودیم چه طور تیم ببندیم، حالا اگر شما بلدی ببینیم ادامه کار چه می‌ کنی؟ این آقای سیاسی که احتمالا یا کاپیتان تیم‌ملی بوده یا ۱۵ سال پیراهن پرسپولیس را برتن کرده، شاید هم در فینال جام حذفی هم گل قهرمانی پرسپولیس را زده یا نه حتما پنالتی زن ثابت تیم بوده و ضربه کاشته گل می‌ کرده! آقای محترم با تو هستم اگر تو پول داشتی، پول بازیکنان را می‌ دادی. از ۷ هفته ۵ بار بازیکنان می‌ خواستند اعتصاب کنند تو نمی‌ خواستی ما نتیجه بگیریم. مثل خیلی از آدم های دیگر که پرسپولیسی بودنشان وقتی است که خودشان بالا سر تیم باشند. شما ما را عوض کردی که تیم را قهرمان کنی. اما حالا هم می‌ بازی، هم گلر حریف یک توپ جدی نمی‌ گیرد؛ مبارک باشد!

لااقل یک بزرگتر می‌ آوردی

ما را عوض کردی که تیم را قهرمان کنی، لااقل کسی را می‌ آوردی که از ما بهتر باشد. هی می‌گوید تیم ما خوب است، آقای محترم افکار عمومی را به بیراهه نبر، به دروغ توقعات را از خودت کم نکن. آدمی که فیزیولوژی خوانده می‌ داند که برای بروز تغییرات ۳، ۴ هفته کفایت می‌ کند، اگر تیم مشکل بدنی داشت ما را عوض کردند که تیم بهتر شود اما حالا به جای ۲۰ روز یک ماه وقت به ایشان داده شده، چه چیز در این تیم عوض شده؟ به خدا ما به تراکتور شرافتمندانه ۳ ـ ۱ باختیم اما این ها جوری به سپاهان باختند که حیثیت تیم زیر سوال رفت، هی می‌ گوید تا نیم فصل وقت بده؛ شما که قرار بود دوای درد بشوی، مگر می‌ شود دوای یک بیمار را بگذاری ۶ ماه بعد بدهی.

توهین کنند، توهین می‌ کنم

تا به حال به خاطر حیثیت پرسپولیس سکوت کردم و چیزی نگفتم، الان هم نمی‌ خواهم بگویم. اگر حرف بیشتری بزنم می‌ گویند دنبال مطرح کردن خودش است، در حالی که من نیاز به مطرح شدن ندارم. هیچ نمی‌ گویم، هیچ جواب دیگری هم نمی‌ دهم اما اگر بخواهند حرف های حق مرا با بی ادبی یا بی منطقی جواب بدهند آن وقت است که مثل خودشان چشمانم را می‌ بندم و همان کاری را می‌ کنم که با ما کردند، اگر توهین کنند، توهین می‌ کنیم، اگر فکر کنند می‌خواهند ما را له کنند ما لهشان می‌ کنیم.
کد مطلب: 42042
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *