۰
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶
غرش سه شيرها

پيروزي پرگل انگليس مقابل سن مارينو

انگليس در ديداري جذاب و تماشايي توانست با نتيجه 5-0 سن مارينو را شکست بدهد.
پيروزي پرگل انگليس مقابل سن مارينو
شاگردان روی هاجسون در این دیدار با ارائه یک نمایش دیدنی و یک طرفه، توانستند حریف نه چندان مطرح شان را با یک پیروزی پرگل، بدرقه کنند.
سه شیرها بازی را تهاجمی آغاز کردند و می توانستند در دقیقه ۶ توسط دنی ولبک به گل برسند اما ضربه ستاره آرسنال، از کنار دروازه سن مارینو به بیرون رفت. حملات میزبان ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه ۲۵، فیل جاگیلکا قفل دروازه سن مارینو را باز کرد. ضربه کرنر میلنر، روی اشتباه دروازه بان حریف، به مدافع اورتون رسید و او هم به راحتی دروازه خالی را باز کرد.
بعد از اینکه گری کیهیل یک موقعیت خوب را از دست داد، وین رونی در فاصله دو دقیقه تا پایان نیمه اول، از روی نقطه پنالتی برتری سه شیرها را دو برابر کرد. خطای مدافعان سن مارینو روی ولبک، یک ضربه پنالتی نصیب انگلیس کرد و کاپیتان سه شیرها، آن را تبدیل به گل کرد.



هاجسون در همان ابتدای نیمه دوم، دو تعویض انجام داد و لالانا و چمبرلین را به جای استرلینگ و هندرسون راهی میدان کرد تا تیمش با اطمینان بیشتری در کارهای دفاعی به بازی ادامه بدهد.
البته انگلیس خیلی زود به گل های بعدی رسید. در دقیقه ۴۹، یک حرکت خوب از چمبرلین و پاس دیدنی او برای ولبک، با ضربه این بازیکن، به گل سوم تبدیل شد. انگلیسی ها برای رسیدن به گل چهارم، تا دقیقه ۷۲ صبر کردند؛ زمانی که اندروس تاوزند تنها ۶ دقیقه بعد از ورود به زمین، روی پاس چمبرلین، دروازه حریف را باز کرد.
جشنواره گل سه شیرها در دقیقه ۷۸ با ضربه رونی و برخورد به مدافع حریف، تکمیل شد. در دقایق پایانی شاگردان هاجسون فشار چندانی روی دروازه حریف وارد نکردند تا بازی با نتیجه ۵-۰ به پایان برسد.



نتایج کامل دیدارهای امشب:

گروه C
بلاروس ۰-۲ اوکراین

مقدونیه ۳-۲ لوکزامبورگ

اسلواکی ۲-۱ اسپانیا

گروه E
انگلیس ۵-۰ سن مارینو

لیتوانی ۱-۰ استونی

اسلوونی ۱-۰ سوئیس



گروه G
لیختن اشتاین ۰-۰ مونته نگرو

مولداوی ۱-۲ اتریش

سوئد ۱-۱ روسیه
کد مطلب: 42120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *