۰
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۶
رییس هیات مدیره خانه سینما:

هدف همایش «تعدد مراکز تصمیم‌گیری در اکران» رفع توقیف چند فیلم نیست

فرهاد توحیدی رییس هیات مدیره خانه سینما معتقد است برگزاری همایش «تعدد مراکز تصمیم‌گیری در اکران فیلم‌ها» صرفا برای اکران چند فیلم خاص نیست بلکه به دنبال تبیین جایگاه نهادهای ذیصلاح در صدور مجوز اکران فیلم‌ها است.
هدف همایش «تعدد مراکز تصمیم‌گیری در اکران» رفع توقیف چند فیلم نیست
فرهاد توحیدی رییس هیات مدیره خانه سینما درباره زمان برگزاری همایش «تعدد مراکز تصمیم‌گیری در اکران فیلم‌ها» که قرار است از سوی خانه سینما برگزار شود، گفت: هنوز تاریخ برگزاری این همایش به طور قطعی مشخص نشده است و تمام امور مرتبط به این همایش به امیر حسین علم الهدی واگذار شده است که دبیر این همایش است.

وی ادامه داد: قرار است به زودی نشست خبری با مضمون این همایش در خانه سینما برگزار شود که سر فصل ها و موارد مورد بحث و تحلیل در این همایش در این نشست خبری عنوان خواهد شد.

توحیدی درباره پیش بینی‌اش درباره مفید بودن همایش های این چنینی عنوان کرد: انتظار ما این نیست که با برگزاری این همایش تمام مشکلات سینمای ایران حل شود، آن چنان هم خوش‌خیال نیستیم که با این حرکت اتفاق ویژه ای بیفتد اما رسالت خود را بر این می بینیم که به عنوان نهاد صنفی این حرکت را انجام دهیم و تلاش کنیم تا مشکلات را حل و فصل کنیم.

توحیدی در تکمیل حرف هایش تصریح کرد: برخی از سایت ها مطالبی را علیه ما می‌نویسند که هدف ما از برگزاری همایش این است که به دنبال رفع توقیف چند فیلم هستیم اما ما در خانه سینما اهداف کلان تری را دنبال می‌کنیم و می‌خواهیم به این واقعیت برسیم که تنها نهادهای ذیصلاح سینمایی باید درباره سینما تصمیم گیری کنند.

این فیلمنامه نویس در پایان حرف هایش یادآور شد: امیدوارم که برگزاری این همایش بتواند باعث به وجود آمدن فضای گفتمان شود.
کد مطلب: 42158
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *