۰
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۰
عضو هیئت رئیسه مجلس:

در داخل کشور هم ما نیاز به صبر و تحمل داریم / نباید در برابر دیپلماسی غرب کوتاه بیاییم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران نسبت به مسائل منطقه حساس است و امروز هر اتفاقی که در سوریه رخ دهد در برنامه‌ریزی‌های ما نیز تأثیر دارد.
نماینده شهرستان چناران و طرقبه گفت: ملت ایران می‌دانند که اگر ما جبهه مقاومت را از دست بدهیم جدا از اینکه وظیفه شرعی خود را انجام نداده‌ایم از لحاظ مادی هم با ضربه‌خوردن آنها ما نیز مستقیم ضربه خواهیم خورد.

دهقان افزود: با توجه به فشارهای دشمن و همچنین حساسیت اوضاع کشور امروز باید مسئولان در راستای رفع مشکلات وقت بیشتری را صرف نمایند تا بتوانیم با تدبیر و همیاری و همدلی از این فشارهایی که دشمن بر ما وارد کرده است به سلامت عبور نماییم.

وی با اشاره به گرانی‌های چند ماه اخیر افزود: با همه اشکالاتی که در کشور وجود دارد باید بر اوضاع تسلط یابیم تا بتوانیم بدون دغدغه داخلی بر کشورهای مستکبر جهان پیروز شویم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همه تلاش‌های دشمن در سال‌های بعد از انقلاب این است که ما را از انقلاب و مسیری که امام (ره) به ما نشان داده است منحرف نمایند اما تمام حربه‌های دشمن در این ۳۳ سال ناکام مانده است و نتوانسته‌اند از اراده مردم ما برای مقابله با جبهه استکبار بکاهند.

وی افزود: دشمن در گذشته می‌خواست جایگاه ولی‌فقیه را تضعیف نماید که به برکت خون شهدا و هوشیاری رهبر معظم انقلاب باز هم این دشمنان بودند که ناکام ماندند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: در داخل کشور هم ما نیاز به صبر و تحمل داریم و نباید در برابر دیپلماسی غرب کوتاه بیاییم و البته مصالح کشور ایجاب می‌کند که در برابر فشارها بایستیم و عقب‌نشینی نکنیم.

وی تأکید کرد: مسئولان دولت باید در راه شهید رجایی و شهید باهنر حرکت کنند.

کد مطلب: 4236
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *