۰
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
حذف سايپا در روز تلخ جلالي

سايپا0(1)-تراکتورسازي0(3)؛درخشش لک براي صعود

تراکتورسازي با پيروزي در ضربات پنالتي به جمع 8 تيم برتر جام حذفي راه يافت. آنها اين برد را مديون حامد لک، دروازه بان خود هستند که دو پنالتي را مهار کرد.
سايپا0(1)-تراکتورسازي0(3)؛درخشش لک براي صعود
مجید جلالی که با وجود عزاداری پدر برای هدایت تیمش در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شده بود، وداع تلخی با این رقابت ها داشت تا برای دومین بار در ۳ هفته گذشته مغلوب تراکتور شود.

مرحله یک هشتم جام حذفی، ساعت:۱۴:۳۰ورزشگاه : انقلاب کرج،تماشاچی: ۵۰۰۰ نفر
داوراحمد صالحی ،کمک ها:سعید قاسمی حمید سلطانی

اخطار: شاهین ثاقبی (۴۱)، محمد ایران پوریان (۶۶)، مهدی کیانی(۹۷) تراکتورسازی؛ کاوه رضایی(۴۳)، میلاد میداوودی (۹۱)، حامد شیری(۹۵) سایپا

سایپا: محمدرضا اخباری، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری ،مجید ایوبی، وحید محمدزاده، حامد شیری، ابراهیم صادقی ،مهدی ترابی(۱۱۲ مجتبی رمضانی)، کاوه رضایی ،حکیم نصاری(۱۱۴ علی علیزاده) و میلاد میداوودی(۱۰۱ سید صالحی)
سرمربی:مجید جلالی

تراکتور: حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، محمد ایرانپوریان، شهریار شیروند، حبیب گردانی، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده (۶۴ سامان نریمان جهان)، شاهین ثاقبی، محسن دلیر(۱۲۰ سعید آقایی) و لوسیانو ادینهو(۱۱۴ محمد ابراهیمی)
سرمربی: رسول خطیبی

دقایق حساس:
دقیقه ۱۵: میلاد میداودی شوت زد که از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۲۰: در شرایط مشکوک به آفساید توپ از عمق دفاع به میداوودی رسید که او هم با شکی که داشت شوت زد که توپ بیرون رفت اما تراکتوری ها به داور اعتراض کردند.
دقیقه ۳۲:روی ضربه کرنر فرشاد احمدزاده ضربه سر زد که مدافعان سایپا توپ را از روی خط بیرون کشیدند.
دقیقه۳۷:میداوودی در یک موقعیت خیلی خوب سایه توپ را زد از گوشه زمین توپ را سانتر کردند که میداودی در موقعیت تک با تک با حامد لک توپ را نزد.
دقیقه ۹۸: میرهانی هاشمی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او با تیرک برخورد کرد و بیرون رفت.

شرح بازی:
نمایش کسل کننده دو تیم بالانشین جدول لیگ در کرج با هیجان پنالتی ها پایان متفاوتی داشت.سایپا میزبان تراکتورسازی که در لیگ برتر استحکام خوبی در خط دفاعی داشته مغلوب درخشش حامد لک دروازه بان تراکتور شد که حضورش در این بازی عجیب بود. لک بعد از چند مسابقه نیمکت نشینی امروز دوباره شماره یک تراکتور را پوشید و با روحیه خوبش در ضربات پنالتی باعث صعود مدافع عنوان قهرمانی به دور یک چهارم نهایی شد.

تراکتوردر مرحله بعد باید مقابل پدیده قرار بگیرد که میزبانی این دیدار بر اساس قرعه مشخص می شود. پدیده در لیگ تراکتور را شکست داده اما این بازی متفاوت است.

شرح پنالتی ها:
حامد لک دروازه بان تراکتور،چهره برتر ضیافت پنالتی ها بود. او پنالتی کاوه رضایی و مجتبی رمضانی را گرفت ضمن اینکه ضربه پنالتی حامد شیری بر خلاف همیشه به تیر خورد تا سایپا ۳ پنالتی از دست داده باشد. برای تراکتورکیانی ،آقایی و ابراهیمی گل زدند و پنالتی ایرانپوریان به تیر برخورد کرد.
تک پنالتی سایپا در این بازی را ابراهیم صادقی کاپیتان این تیم به ثمر رساند.
کد مطلب: 42491
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *