۰
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
هفته نهم سري آ

شکست يوونتوس، پيروزي رم

ديدارهاي هفته نهم سري آ امشب با انجام 8 ديدار دنبال شد و در مهمترين ديدار، تيم يوونتوس با شکست 1-0 مقابل جنوا، صدر جدول را از دست داد.
شکست يوونتوس، پيروزي رم
در دیگر دیدار مهم، رم توانست با پیروزی ۲-۰ مقابل چزنا، به صدر جدول صعود کند.
دیدار یوونتوس و جنوا که در ورزشگاه جورجیو فراریس برگزار شد، تا ثانیه های پایانی بدون گل در جریان بود که لوکا آنتونینی، دروازه بوفون را باز کرد تا یوونتوسی ها یک شکست غیرمنتظره را تجربه کنند. این اولین شکست این فصل بیانکونری در سری A بود.




اما رمی ها خیلی زود توانستند دروازه چزنا را با گل دقیقه ۸ ماتیا دسترو باز کنند. در ادامه شاگردان گارسیا دروازه شان را بسته نگه داشتند تا اینکه دنیله ده روسی در دقیقه ۸۱ یک بار دروازه میزبان را گشود تا پیروزی رم قطعی شود. با این پیروزی رم ۲۲ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به یوونتوس، در صدر جدول قرار گرفت.
میلان هم که میهمان کالیاری بود، به تساوی ۱-۱ رضایت داد. ابتدا میزبان با گل دقیقه ۲۴ ویکتور ایبارو پیش افتاد اما بونا ونتورا در دقیقه ۳۴ کار را به تساوی کشید. این نتیجه تا پایان پا بر جا ماند.



اینتر هم که در چند هفته اخیر اصلا نتایج خوبی کسب نکرده بود، با پنالتی دقیقه ۹۰ ایکاردی، از سد سمپدوریا گذشت و به سه امتیاز ارزشمند این دیدار رسید.

نتایج سایر دیدارها:

آتالانتا ۱-۱ ناپولی

فیورنتینا ۳-۰ اودینزه

پالرمو ۱-۰ کیه وو

تورینو ۱-۰ پارما
کد مطلب: 42555
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *