۰
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۴
وينگادا در قطر هم سرمربي است

اوضاع پيچيده تيم اميد؛ هيچ کس نمي آيد!

گفت و گوي راديويي امروز صبح حبيب کاشاني فقط يک خروجي داشت: سرگيجه!
اوضاع پيچيده تيم اميد؛ هيچ کس نمي آيد!
مدیرعامل سابق پرسپولیس و مدیر فعلی تیم المپیک ایران که با امیدواری به این پست پا گذاشته بود بعد از سه هفته با مشکلاتی مواجه است که شاید او را مجبور به کناره گیری از این پست کند:

* مربیان ایرانی مورد نظر کاشانی از جضور در تیم امید عذر خواسته اند. (البته جالب است که گل محمدی می گوید هیچ مذاکره ای با او نشده است.)

* کارلوس کی روش با زلاتکو کرانچار مخالف است. (کاشانی این جمله را به زبان نیاورد اما درحالیکه درباره کرانچار حرف می زد ناگهان به کی روش رسید و حرفهایش را قطع کرد.)

* محمد خاکپور تجربه مستقیم و موفق سرمربیگری ندارد و وحید هاشمیان درگیر کلاس هاست. (خاکپور برای مدیریت فنی در نظر گرفته شده و هاشمیان از این که اسمش بدون هماهنگی در مذاکرات آورده شده دلخور شده است.)

* نظر کی‌روش به وینگاداست و شاید فدراسیون او را برای بازی دوستانه تیم امید در قطر دوباره به کار دعوت کند، این در حالیست که وینگادا می داند آینده ای در ایران ندارد. (کاشانی گفت: برخی از دوستان کمیته فنی به من گفتند وینگادا زمانی که قرار بود بماند اتوریته لازم را نداشت اکنون که ماندنش معلوم نیست چه خواهد شد.)

*کفاشیان؟ ظاهرا او هم نظر با کی‌روش است اما حرف دقیق نمی زند. او گفته وینگادا در قطر بماند تا دوباره با او مذاکره شود. (کاشانی گفت: برای کفاشیان نظر کی‌روش در انتخاب سرمربی تیم امید خیلی مهم است و می‌خواهند با او مذاکره کنند.)

* و اما خود کاشانی: بنده خدا وارد راهی شده سخت و ناهموار. او یک مدیر سیاسی است ولی خیلی زود، این جمله را به زبان آورد که: اگر فضا به گونه‌ای باشد که کمک کنم کمک می کنم اما اگر غیر از این باشد فضا را برای دوستان دیگر باز می‌کنم.

فکر کنید بعد از این همه جلسه و نظر خواهی دوباره نلو وینگادا. جالب است که سرمربی تیم ملی بعد از جلسه ای که درباره تیم امید داشت به رسانه ها گفته بود: من فقط نظرم را درباره وینگادا گفتم و تیم امید به من مربوط نمی شود. همانطور که می بینید واقعا هم همین طور است!

کد مطلب: 42612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *