۰
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷

ایمانی: برخی اصولگرایان هنوز به احمدی‌نژاد گرایش دارند

ناصر ایمانی فعالی سیاسی اصولگرا معتقد است که طیف عظیمی از اصولگرایان تمایلی به نزدیک شدن به احمدی نژاد ندارند.
ایمانی: برخی اصولگرایان هنوز به احمدی‌نژاد گرایش دارند
ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا  با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم، گفت: در بحث وحدت اصولگرایی هیچ یک از دو دسته بندی آقای تقوی و آیت الله مصباح و کمیته سیاسی جامعه روحانیت به عنوان شاخص وحدت برای اصولگرایان مطرح نیستند.

فعال سیاسی اصولگرا، فعالیت‌ها و برگزاری همایش وحدت اصولگرایان از سوی سید رضا تقوی را فعالیت فردی دانست و خاطرنشان کرد: کارهایی که آقای تقوی انجام داده است فقط یک احساس وظیفه بوده و ایشان از سوی هیچ نهاد و سازمان روحانیتی مسئول انجام چنین کاری نشده بود.

ایمانی با توجه به نقش جامعتین در شکل گیری وحدت بین تشکل های اصولگرا، گفت: البته نمی‌توان از تاثیرات جامعتین بر شکل‌گیری وحدت غافل شد، به هرصورت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین برای ما مورد احترام هستند اما به نظر می رسد در شرایط فعلی تنها محور وحدت برای اصولگرایان نیستند. البته احزاب و گروه‌هایی مختلف اصولگرایی با یکدیگر وارد مذاکره و رایزنی شده اند تا به نتیجه مورد نظر و تاثیر گذار برسند.

این تحلیلگر سیاسی در پاسخ به سوالی مبنی بر مباحث مطرح شده پیرامون دیدار جبهه پایداری با آیت‌الله یزدی و آیت‌الله موحدکرمانی گفت: در این مورد نمی‌توان نظر خاصی داشت اما هماهنگی این افراد با یکدیگر را نباید مرتبط با وحدت دانست، اصولگرایان نیز مطمئنا چنین وحدتی را که پایداری ها نقش آفرین باشند را قبول نخواهند کرد.

ناصر ایمانی، جایگاه محمود احمدی‌نژاد میان اصولگرایان را همچون قبل ندانست و گفت: گروه اندکی از اصولگرایان اکنون نیز به احمدی‌نژاد گرایش دارند، اما طیف عظیمی از اصولگرایان هیچ تمایلی به وی و نزدیک شدن به او را ندارند.
منبع:نامه نیوز
کد مطلب: 42710
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *