۰
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۲
يازده بازي بي شکست براي نفت

صبا 1 - نفت تهران 2؛ پيروزي ميهمان درنبرد آبي‌ها

در هفته چهاردهم ليگ برتر نفت تهران ، صبا را در خانه اش شکست داد.
صبا 1 - نفت تهران 2؛ پيروزي ميهمان درنبرد آبي‌ها
در ورزشگاه یادگار امام قم، دو تیم صبا و نفت تهران به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم میهمان موفق شد میزبان را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد.

هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه: یادگار امام قم
داور: داور: البرز حاجی‌پور کمک‌ها: حسن کامرانی‌فر و علیرضا کناری
اخطار: ایوب کلانتری (۲۹)، جلال الدین علی محمدی(۳۴)، روزبه چشمی (۸۴)، مسعود حق جو (۹۱) از صبا، کامیابی نیا (۲۹) از نفت تهران

گل‌ها: پادوانی ۶۸، مبعلی ۸۴ برای نفت تهران؛ ایوب کلانتری ۸۸ برای صبا

صبا: مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، ایوب کلانتری، محمدامین آرام‌طبع، مارکو اورلیو آیوبل(۷۸ سیداحمد مهدی زاده)، جلال الدین علی محمدی، حسین بادامکی(۸۵ فرشید باقری)، وحید علی آبادی، پیروز قربانی، احمد حسن زاده و مسعود حق جو
سرمربی: صمد مرفاوی

نفت تهران: وحید شیخ ویسی، مهدی شیری، لئوناردو پاداوانی، امین حاج محمدی، وحید حمدی نژاد، علی عزتی، کمال کامیابی نیا، ایمان مبعلی، حسین ابراهیمی(۶۶ وحید امیری)، غلامرضا رضایی و علی قربانی(۷۵ ارسلان مطهری)
سرمربی:علیرضا منصوریان

شرح بازی:
بازی صبا ونفت بازی فعال دقایق پایانی نیمه‌ها بود در حالی که تا دقیقه ۴۰ بازی ۰-۰ بود، صبا ناگهان انرژی گرفت و ۳ بار تا آستانه گشودن دروازه تیم نفت پیش رفت، در نیمه دوم کار با میدان داری مهمان شروع شد، ضربات ایستگاهی کشنده نفت با ارسال های مبعلی بلای جان میزبان شد روی یکی از این ارسال ها گل اول نفت ثبت شد و روی ارسال دوم بدون برخورد با یاران تیم صبا دروازه آنها گشوده شد تلاش دقایق واپسین صبا فقط فاصله گلها را کم کرد ودر جدال مربیان استقلالی، این منصوریان بود که با نفت به حقش رسید، حالا نفت با ۹بازی بیشکست به رتبه چهارم جدول رسیده است، آنها در بازی های جام حذفی هم ۲ بار بی شکست ماندند تا حالا تیمی با ۱۱ بازی بی شکست باشند.

شرح گل‌ها:
۱-۰ (نفت تهران): در دقیقه ۶۹ مبعلی روی یک ضربه ایستگاهی از راست سانتر کرد وپادوانی پیش کشیده بایک ضربه سر خوب دروازه میزبان را گشود .
۲-۰ (نفت تهران): در دقیقه ۸۵ مبعلی روی یک ضربه ایستگاهی از چپ توپ را به دهانه دروازه فرستاد که با اشتباه دروازه بان و مدافعان بدون برخورد با کسی توپ مستقیم وارد دروازه شد.
۲-۱ (صبا): در دقیقه ۸۸ ایوب کلانتری پس از یک و دو با احمد حسن زاده، از فاصله بیش از ۳۰ متر، به توپ ضربه زد و ضربه محکم او در ارتفاع کوتاه به گوشه راست تور دروازه نفت بوسه زد.

حاشیه‌های بازی:
*در ابتدای بازی کادر فنی صبا برای خوشامدگویی به سمت نیمکت تیم نفت رفت خوش وبش پیروز قربانی با دوست و همبازی سابق یعنی منصوریان که در حال حاضر سرمربی نفت است دیدنی بود.
*در غیاب محسن بیات که در فهرست ۱۸ نفره نبود و ابوالفضل ابراهیمی که مصدوم بود ،مهرداد طهماسبی برای اولین بار کاپیتان تیم فوتبال صبا شد.
دقیقه۴۱: شوت ناگهانی ایوب کلانتری به ناگهان یخ بازی را شکست اما شیخ ویسی دروازه نفت را نجات داد.
دقیقه۴۳: سانتر احمد حسن زاده باضربه س آیوبل یک فرصت ایده آل را نصیب صبا کرد که توپ را گلر نفت از زیر طاق بیرون کشید.
دقیقه۴۴: این بار بادامکی از کرنر سانتر کرد وروزبه چشمی با سر به توپ ضربه زد وباز شیخ ویسی با عکس العمل عالی دروازه تیم نفت را نجات داد.
دقیقه۲۸: در گیری کلانتری وکامیابی نیا منجر به دریافت کارت زرد برای ۲ نفر شد ،در همین لحظه بین مسعود حق جو وحمدی نژاد هم درگیری ایجادشد کهبه خیر گذشت.
حق جو که اختیار از کف داده بود یک بار هم با پرخاش از نیمکت نشینان نفت خواست که ساکت نشسته وبه داور اعتراض نکنند.

کد مطلب: 42719
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *